Renault podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera ztrácí Renault na Mercedes 35 kilowattů (47 koní). Francouzi podle něj ale mají plán na to, jak svého soupeře dostihnout.
I přes velké zlepšení v této sezóně je ztráta Renault na lídra šampionátu podle Hornera dost výrazná. Proto budou muset ve Viry hodně zabrat, aby ji dokázali co nejdříve zlikvidovat.
"Myslím, že u všech těchto věcí záleží na tom, aby spolu harmonicky fungovali. Mají motor a šasi, které harmonicky fungují extrémně dobře," poukazuje Horner na dominující Mercedes.
"Renault dosáhl určitých velkých pokroků a víme, že toho má ve vývoji více. Myslím si, že toho přijde rozhodně více. Opět jde o to, jak to harmonicky funguje s šasi," pokračuje šéf Red Bullu, který se v šampionátu dotáhl na druhé Ferrari na rozdíl jediného bodu.
"Víme, že jsme o 35 kilowatů pozadu. To je to, co nám říkají kluci z Renaultu. A my známe jejich plány na stažení tohoto náskoku," tvrdí Horner, ačkoliv jejich francouzský partner uvedl, že v této sezóně již zřejmě žádná větší vylepšení nenasadí, byť jim zbývá 21 žetonů.
Horner ale věří, že v závěru sezóny by mohli dosáhnout zisků už jen díky dalším optimalizacím současné pohonné jednotky: "Máme nějaké palivo a určité ladění a ovladatelnost, díky kterým se dá rozhodně výkonnost zvýšit. Proto věříme, že dojde k dalším pokrokům ve výkonnosti prostřednictvím úpravy toho, co ve skutečnosti máme."
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.