Fernando Alonso chce s McLarenem v příští sezóně získat titul. Cíl se nemění, i když letošní výsledky stále zaostávají za očekáváními.
"Příští rok chceme vyhrát mistrovství světa. Může to znít divně vzhledem k tomu, jak na tom jsme, cíl je nicméně takový. Rád bych byl vpředu častěji, ale nyní je situace taková, jaká je. Vnímám to jako dospívající projekt - čekáme na lepší časy," cituje Alonsa italský Autosprint.
Připouští, že minulý ročník pro něj byl kvůli slabé a nespolehlivé Hondě velmi frustrující, leccos se však při tom naučil: "Loni to bylo hodně těžké, bylo to bolestivé, protože jsme měli na dráze problémy, které by se možná dali vyřešit při testování. Letos vidíme, že se věci zlepšily."
"Možná jsme týmem, který se za posledních 12 měsíců zlepšil nejvíce. Problém je, že ostatní výrobci pracovali 36 měsíců, proto to není lehké získat vedení za polovinu té doby. Dosáhli jsme spolehlivosti, ale stále nám schází výkonnost. Ta přijde příští rok. A jsem si jistý tím, že nadejde čas, kdy budeme nejlepší ze všech," pokračuje Alonso.
Pochvaluje si také nedávné změny v organizaci Hondy i nového šéfa Jusuke Hasegawu, jenž nahradil Jasuhisu Araje, s nímž u McLarenu spokojení nebyli: "Pokrok se dostavil rychle. Nový šéf Hasegawa vychází přímo ze závodění a je otevřenější novým nápadům. A má odlišnou filozofii."
"Věci se zlepšily, my si ale uvědomujeme, že jsme nejméně osm měsíců pozadu za našimi plánovanými cíli. Navíc se během víkendů dopouštíme drobných chyb - jako například se strategiemi během kvalifikací či závodů. [Nově příchozí šéf Jost] Capito se těmito hledisky bude muset zabývat s využitím nápadů z jeho předchozích zkušeností v jiných kategoriích. Tyto malé změny nám pomohou k rychlejšímu pokroku," dodává Alonso.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.