Red Bull podle svého šéfa Christiana Hornera nezaostává za Ferrari v žádné oblasti. Proto doufá, že by je mohli v boji o druhou příčku v šampionátu konstruktérů porazit.
Stáj z Milton Keynes stáhla na Scuderii v posledních dvou závodech 31 bodů, nyní ji na druhou příčku v šampionátu schází už jen 6 bodů. Pomohly ji k tomu pokroky v oblasti šasi, ale také velké zlepšení Renaultu, jehož motory si přejmenovává na TAG Heuer dle svého švýcarského sponzora.
V čem Red Bull ještě za Ferrari zaostává? "V ničem. Myslím, že máme velmi silné auto, silné piloty a motor se zlepšuje. Nemyslím si, že je něco, čeho bychom se museli obávat," hrdě odpovídá Horner, jehož tým měl naposledy v Silverstone výrazně navrch a Max Verstappen dokonce bojoval o druhou příčku s Nicem Rosbergem z Mercedesu.
Ferrari sice věří, že šlo o ojedinělý výpadek daný chladnějším počasím, deštěm a konfigurací okruhu, podle Hornera však Red Bull nebude ztrácet ani v následujících podnicích.
"Doufejme, že následující okruhy budou hrát do našich karet, takže po zbytek roku s nimi půjde o vyrovnanou bitvu, tím jsem si jistý. Chystají ale novinky a mají dva skvělé piloty," ukazuje šéf Red Bullu na svého soupeře z Maranella.
Zároveň věří, že jeho tým má dostatek zdrojů, aby dále vylepšil své letošní auto, přestože se již musí soustředit i na příští rok: "Žonglujeme s mnoha talíři. Máme současné auto, máme přechodné auto, s nímž podporujeme testování pneumatik, a máme auto pro příští rok. Zdroje jsou ale řádně rozdělené všem odlišným výzvám."
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.