Red Bull podle svého šéfa Christiana Hornera nezaostává za Ferrari v žádné oblasti. Proto doufá, že by je mohli v boji o druhou příčku v šampionátu konstruktérů porazit.
Stáj z Milton Keynes stáhla na Scuderii v posledních dvou závodech 31 bodů, nyní ji na druhou příčku v šampionátu schází už jen 6 bodů. Pomohly ji k tomu pokroky v oblasti šasi, ale také velké zlepšení Renaultu, jehož motory si přejmenovává na TAG Heuer dle svého švýcarského sponzora.
V čem Red Bull ještě za Ferrari zaostává? "V ničem. Myslím, že máme velmi silné auto, silné piloty a motor se zlepšuje. Nemyslím si, že je něco, čeho bychom se museli obávat," hrdě odpovídá Horner, jehož tým měl naposledy v Silverstone výrazně navrch a Max Verstappen dokonce bojoval o druhou příčku s Nicem Rosbergem z Mercedesu.
Ferrari sice věří, že šlo o ojedinělý výpadek daný chladnějším počasím, deštěm a konfigurací okruhu, podle Hornera však Red Bull nebude ztrácet ani v následujících podnicích.
"Doufejme, že následující okruhy budou hrát do našich karet, takže po zbytek roku s nimi půjde o vyrovnanou bitvu, tím jsem si jistý. Chystají ale novinky a mají dva skvělé piloty," ukazuje šéf Red Bullu na svého soupeře z Maranella.
Zároveň věří, že jeho tým má dostatek zdrojů, aby dále vylepšil své letošní auto, přestože se již musí soustředit i na příští rok: "Žonglujeme s mnoha talíři. Máme současné auto, máme přechodné auto, s nímž podporujeme testování pneumatik, a máme auto pro příští rok. Zdroje jsou ale řádně rozdělené všem odlišným výzvám."
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.
Oscar Piastri po dramatickém závodě v Zandvoortu zůstává nohama na zemi, přestože vede šampionát o 34 bodů. Australský jezdec upozorňuje, že sezóna je ještě dlouhá a jakékoli podcenění soupeřů by ho mohlo stát body i vítězství.
Charles Leclerc v Zandvoortu nedokončil závod kvůli kolizi s Kimim Antonellim. Pro Ferrari to byla další bolestná ztráta bodů a pro Leclerca frustrující vyústění víkendu, který začal slibně.
Lando Norris zažil velkou ránu, když musel v Zandvoortu odstoupit z Velké ceny Holandska. Přesto zůstává optimistický ohledně svých šancí na zisk titulu v letošní sezóně.
Pro Lewise Hamiltona se Velká cena Nizozemska změnila v noční můru, když narazil do zdi a musel závod předčasně ukončit. Incident znamenal další ztrátu bodů pro Ferrari.
Oscar Piastri měl v Zandvoortu navrch nad Landem Norrisem, ale vítězství si musel vybojovat při dvou restartech za Safety Carem. Jeho triumf stvrdil až šokující motorový výpadek týmového kolegy. Překvapením závodu se stal Isack Hadjar
Lewis Hamilton přiznal, že závěr před letní přestávkou byl pro něj noční můrou, ale kvalifikace na Zandvoortu mu vrátila optimismus.