Max Verstappen předvedl ve Velké ceně další ze skvělých výkonů, když po penalizaci Nica Rosberga nakonec skončil druhý. Podle šéfa Red Bullu Christiana Hornera tím svého týmového kolegu Daniela Ricciarda spíše inspiruje, než aby ho deptal. Těší se na nadcházející okruhy, které by jim měli umožnit být ještě blíže Mercedesu.
Mladý Holanďan od svého přestupu k Red Bull získal v 6 závodech již 77 bodů, což je po Lewisovi Hamiltonovi (110 bodů) nejvíce ze všech pilotů. Ricciardo se po své zastávce v Silverstone propadl příliš dozadu, pak po "nudném" závodě skončil čtvrtý. V padoku se hovoří o tom, že posledním vývojem u Red Bullu může být otrávený, podle šéfa týmu však předvede skvělou odpověď.
"Daniel je třída. Letos už předvedl, že je na vrcholu svého umění. Žádný týmový kolega nemá rád, když končí jako to horší z obou aut. Jsem si jistý, že zareaguje pozitivně. V týmu jde ale o dobrou věc. Jsou to dva kluci, kteří jezdí naplno, jdou do toho, a to je pro nás velmi zdravé," pochvaluje si Horner vzájemnou konkurenci uvnitř týmu.
Ricciardo podle něj v Británii doplatil na špatné načasování přechodu na přechodné pneumatiky: "Měl trochu smůlu s virtuálním safety carem, což jej zřejmě stálo 10 sekund a což Pérezovi před ním v podstatě umožnilo získat zastávku zdarma."
"Tak už to chodí se štěstím. Nedokážete předvídat, kdy bude virtuální safety car. Pak se Péreze zbavil a pomalu doháněl skupinu [před sebou], ale jeho závod už byl narušen. Bude mít pár nedělí, kdy mu všechno klapne a dojde k obratům," věstí Horner.
Příchod Verstappena k Red Bullu podle něj tým uvnitř nenarušil: "Samozřejmě, že ve voze máme dva velmi silné jezdce, kteří na sebe navzájem tvrdě tlačí, což je skvělé vidět. Můžete pozorovat, jak sebedůvěra týmu roste.
Auto se zlepšuje a stále existují oblasti, kde můžeme nalézt čas a výkonnost. V závodě ale ve skutečnosti na některých okruzích bojujeme s Mercedesy, což je skvělé vidět. A snad teď přijdou okruhy, jako například ten příští, kde mu budeme moci být ještě blíže," dodává šéf Red Bullu.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.