Sebastian Vettel přiznává, že Velká cena Británie patřila k těm "slabým" závodům z pohledu Ferrari. Podle něj však jde o výjimku a není důvod k panice.
Ještě v pátek sice šéf Scuderie Maurizio Arrivabene hrdě vzdoroval novinářům s tím, že "Red Bull není před námi," jenže rakouský tým je o víkendu předčil a v šampionátu konstruktérů se jim přiblížil na dostřel pouhých šesti bodů. Verstappen s Ricciardem dojeli na 2. a 4. místě, zatímco Räikkönen a Vettel skončili až na 5. a 9. pozici.
Podle Vettela jeho týmu nesvědčil vítr, nízké teploty a déšť: "Pro nás to byl slabý závod." Není to však důvod k panice: "Nemyslím si, že bychom museli svět otáčet vzhůru nohami. Zdálo se, že jsme na lidi před námi trochu ztratili. V kvalifikaci jsme se z toho dostali, ale v závodě jsme přišli o hodně výkonnosti vzhledem k podmínkám, jimž jsme čelili, proto potřebujeme porozumět mnoha věcem."
Silverstone považuje za výjimku, který nebývale svědčila Red Bullu za podmínek, v nichž se Ferrari trápí: "Pro ně šlo zřejmě o silný víkend a pro nás ne. Půjde pravděpodobně o jediný letošní závod, kdy jsme s nimi nemohli bojovat a porazit je, pokud jde o závodní rychlost. Jsem hodně přesvědčený o tom, že to bude za dva týdny vypadat znovu jinak."
"Není to výmluva, prožili jsme špatný víkend a musíme se ujistit, že to vyřešíme, podnikneme kroky, posuneme se kupředu a pochopíme, proč jsme se trápili více než ostatní. Tento víkend jsme z pohledu konkurenceschopnosti učinili krok zpět, u ostatních nemuselo jít nezbytně o pokrok," vysvětluje Vettel.
Podle jeho týmového kolegy Räikkönena doplatili zejména na základní deficit v oblasti aerodynamiky: "Schází nám přítlak a na místech, jako je toto, to pak kvůli tomu není jednoduché. Potřebujete přítlak, abyste mohli projíždět rychle zatáčkami, obzvlášť za smíšených podmínek na to hodně doplácíte.
Jsem si jistý, že další okruhy pro nás budou mnohem normálnější než tento [Silverstone]. Ale přítlak by vám pomohl kdekoliv, nezáleží na tom, kam míříme. Kdybychom měli přítlak jako vozy před námi, šlo by o jiný příběh," dodává finský pilot.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.