Carlos Sainz si je jistý tím, že příští sezonu bude závodit za Toro Rosso, ačkoliv se objevily zvěsti, že by mohl být vyměněn k Renaultu.
V rámci víkendu v Anglii se objevily zvěsti, že by Red Bull mohl vyměnit Carlose Sainze k Renaultu pro příští rok s tím, že Renault by jim za to nabídl výhodnější smlouvu na pohonné jednotky. U Španěla bylo před GP Rakouska potvrzeno, že podepsal s Red Bullem novou smlouvu na rok 2017, a tak se všeobecně předpokládalo, že jej uvidíme již třetí sezonu v týmu Toro Rosso.
Španělská media ale přišla s tím, že by Red Bull mohl Sainze zapůjčit továrnímu týmu Renaultu, za což by se Red Bullu dostalo výhodnější smlouvy na dodávku pohonných agregátů na příští rok jak pro jeho A-tým, tak i B-tým. Ačkoliv Sainz explicitně nepopřel, že by Red Bull mohl využít tuto opci, tak řekl, že by bylo "zvláštní", pokud by motivací podepsat s ním nový kontrakt byla pouhá výměna k dalšímu týmu.
"Nevím, jestli je to možné nebo ne, ale to je zcela jasně na Red Bullu. Bylo by to velmi zvláštní, protože pokud mě Red Bull podepsal a podepsalo mě také Toro Rosso, tak to bylo proto, že mě chtějí. A nechtějí, abych byl vyměněn k jinému týmu. Možná, že změnili názor, nevím, ale bylo by to velmi zvláštní. Myslím, že by to bylo velmi mimořádné, pokud by se něco takového stalo," říká Carlos Sainz mladší.
"Slyšel jsem zvěstí, že by měl mít zájem Renault a všechny tyto věci. Nevím, kolik z toho je pravdy. Může se to stát, nebo také ne, ale opravdu si myslím, že ne, protože jediným a výhradním záměrem Red Bullu, když se mnou prodlužovali kontrakt, bylo, ponechat si mě. A ne vyměnit mě, takže si myslím, že kvůli tomu si můžu být docela jistý a docela klidný ohledně mé budocnosti. Pokud se to nakonec stane, tak to bude neočekávané."
Felipe Massa se před Nejvyšším soudem v Londýně domáhá spravedlnosti za ztracený titul z roku 2008, kdy podle něj FIA a Bernie Ecclestone přehlédli skandál „Crashgate“.
Isack Hadjar zažil divoký start ve Formuli 1, od kolize ještě před startem v Austrálii až po pódiové umístění v Nizozemsku. Mladý Francouz ukázal, že se rychle učí a dokáže konkurovat nejlepším. V posledních dnech se proto hodně spekuluje o jeho přestupu k Red Bullu.
Carlos Sainz získal třetí místo v ázerbájdžánské Grand Prix a připsal si první pódiový úspěch s Williamsem. Jeho nástupce u Ferrari, Lewis Hamilton, zatím s novou stájí podobného výsledku nedosáhl.
V Baku dosáhli mladí jezdci Red Bullu výborného výsledku, když Liam Lawson dojel pátý těsně před Yukim Tsunodou. Racing Bulls díky tomu poskočili na šesté místo v Poháru konstruktérů a ukázali rostoucí formu i potenciál svých mladých jezdců.
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.