Daniel Ricciardo nedokáže vysvětlit, proč ve Velké ceně Rakouska nedokázal držet tempo svého týmového kolegy Maxe Verstappena se stejným vozem. Celý týden proto bude trávit v továrně v Milton Keynes a snažit se najít rychle odpověď.
Zatímco v kvalifikaci mladého Holanďana jasně předčil, v závodě jej Verstappen brzy předjel a nedokázal se jej v prostředním stintu udržet. Cílem projel jako pátý o 21 sekund později, zatímco Max vystoupal na stříbrný stupínek na pódiu.
"Cítil jsem, že jsem udělal všechno, ale z nějakého důvodu jsme nebyli rychlí. Nyní to jen chci pochopit a poznat proč. Nemyslím si, že by mezi mým a Maxovým nastavením byl tak velký rozdíl," vrací se k minulému závodu Ricciardo.
Pokud jde o pneumatiky - pokaždé, když jsem na to trochu více přitlačil, tak jsem cítil, že krátím jejich životnost. Proto je důležité pochopit, proč jsme nebyli dostatečně rychlí. Samozřejmě bylo frustrující pozorovat, jak ostatní ujíždějí, a nemoci s tím nic dělat," popisuje australský pilot Red Bullu.
Do hlavy mu nejde zejména to, proč jej ostatní tak snadno předjížděli: "Prví kola byla divná. Předjeli mě třikrát po výjezdu ze šesté zatáčky a zdálo se, že se tam něco děje s pohonnou jednotkou. Nevím."
"Byl jsem ve správném módu, ale ve srovnání se všemi ostatními jsme byli pomalí. Před osmou zatáčkou je jen krátká rovinka. Ztrácel jsem tam pozice, což nás dostalo do úzkých. I když se to po safety caru vše ustálilo, nebyli jsme rychlí," kroutí hlavou Ricciardo.
Proto je rád, že se hned další víkend bude závodit - Formule 1 se bez přestávky přesouvá do Silverstone: "Samozřejmě, že jsem rád, že hned následuje další. Je to vždy příjemné, když se další víkend můžete vrátit. Máme několik dnů na to, abychom zjistili, proč jsem nebyl rychlý. Celý týden budu v továrně."
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.