Daniel Ricciardo nedokáže vysvětlit, proč ve Velké ceně Rakouska nedokázal držet tempo svého týmového kolegy Maxe Verstappena se stejným vozem. Celý týden proto bude trávit v továrně v Milton Keynes a snažit se najít rychle odpověď.
Zatímco v kvalifikaci mladého Holanďana jasně předčil, v závodě jej Verstappen brzy předjel a nedokázal se jej v prostředním stintu udržet. Cílem projel jako pátý o 21 sekund později, zatímco Max vystoupal na stříbrný stupínek na pódiu.
"Cítil jsem, že jsem udělal všechno, ale z nějakého důvodu jsme nebyli rychlí. Nyní to jen chci pochopit a poznat proč. Nemyslím si, že by mezi mým a Maxovým nastavením byl tak velký rozdíl," vrací se k minulému závodu Ricciardo.
Pokud jde o pneumatiky - pokaždé, když jsem na to trochu více přitlačil, tak jsem cítil, že krátím jejich životnost. Proto je důležité pochopit, proč jsme nebyli dostatečně rychlí. Samozřejmě bylo frustrující pozorovat, jak ostatní ujíždějí, a nemoci s tím nic dělat," popisuje australský pilot Red Bullu.
Do hlavy mu nejde zejména to, proč jej ostatní tak snadno předjížděli: "Prví kola byla divná. Předjeli mě třikrát po výjezdu ze šesté zatáčky a zdálo se, že se tam něco děje s pohonnou jednotkou. Nevím."
"Byl jsem ve správném módu, ale ve srovnání se všemi ostatními jsme byli pomalí. Před osmou zatáčkou je jen krátká rovinka. Ztrácel jsem tam pozice, což nás dostalo do úzkých. I když se to po safety caru vše ustálilo, nebyli jsme rychlí," kroutí hlavou Ricciardo.
Proto je rád, že se hned další víkend bude závodit - Formule 1 se bez přestávky přesouvá do Silverstone: "Samozřejmě, že jsem rád, že hned následuje další. Je to vždy příjemné, když se další víkend můžete vrátit. Máme několik dnů na to, abychom zjistili, proč jsem nebyl rychlý. Celý týden budu v továrně."
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.