Christian Horner po další společné kolizi uvedl, že by u Mercedesu měli zvážit pokračování jejich spolupráce s oběma svými piloty.
Ačkoliv Lewis Hamilton v Rakousku zvítězil, nálada u Mercedesu nebyla radostná. Výraz tváře jindy usměvavého a flegmatického šéfa týmu, Tota Wolffa, po další nehodě obou jeho pilotů a ztrátě doublu, sršela blesky. A nyní tým čeká rozhodování, zda zavedou týmové příkazy.
Šéf Red Bullu, Christian Horner, má však s podobnou situací také své zkušenosti a podle něj musejí u Mercedesu zvážit, zda je jejich stávající jezdecká dvojice z dlouhodobého hlediska udržitelná.
Právě Red Bull z podobných situací těží, nyní se Verstappen posunul na druhé místo, v Barceloně to pro něj byl hlavní krok k jeho prvnímu vítězství. Avšak Horner se nechal slyšet, že kolize Mercedesu nejsou to, co si přeje.
"Vždy chcete vyhrát díky vlastním zásluhám a nikdy není dobré těžit z neštěstí ostatních. Ale musíte být připraveni využít příležitosti. Podle mého - z dlouhodobého hlediska - jak udržitelné je pro jejich jezdeckou dvojici pokračovat jako tým?" ptá se.
Dodává však, že pro atraktivitu sportu je to dobré. "Když máte dominantní auto, je skvělé vidět, když jedou bok po boku," uvedl. Vedení Mercedesu však, jak se zdá, již dochází trpělivost.
Problémy si měli tito dva dávní kamarádi vyjasnit nedávno v monackém bazénu, ale nevypadá to tak. "Myslel jsem, že problémy vyřešili. Dnes už nemůžete věřit nikomu," okomentoval s humorem situaci bývalý pilot, mistr světa a moderátor Sky Sports, Damon Hill. To potvrdil i Niki Lauda, který prozradil, že po nepovedené kvalifikaci v Baku Hamilton rozbil zařízení svého soukromého pokoje v paddocku a "lhal" o vztahu s Rosbergem.
Podle Hornera, který si jistě živě pamatuje spory Vettela a Webbera, je i v případě zavedení týmových příkazů těžké pro každý tým něco podobného zvládnout. "Je to nesmírně náročné, protože ať už piloti říkají, že jsou týmovými hráči, jsou to bojovníci a hrají sami za sebe. Snaží se získat tu nejvyšší cenu v motorsportu. Mercedes udělá, co je dobré pro tým. Ale proč to musejí udělat, když mají takový náskok? Zvyšuje to napětí a zájem o F1, což je potřeba," popisuje.
Rosbergovi na konci sezóny končí smlouva, avšak podle dostupných informací se již téměř dohodli a zbývá doladit detaily. Navíc prý nehoda z Rakouska nebude mít na prodloužení spolupráce žádný vliv. Němec již navíc potvrdil, že pokud k týmovým příkazům dojde, bude je akceptovat.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.