Daniel Ricciardo letos již téměř sahal po vítězství, avšak neúspěšně. Věří však, že je může získat, neboť Red Bull podle něj míří správným směrem.
Daniel Ricciardo, který během své kariéry vyhrál tři závody, si letos štěstí příliš neužil. Cítí, že mu již dvakrát tým pokazil zisk téměř jasného vítězství a to kvůli strategii v Barceloně a chybě v boxech v Monaku. Bylo to pro něj velmi obtížné sousto ke skousnutí.
Co by rád, aby letošní sezónu přesto považoval za úspěšnou? "Výhru," odpovídá jednoznačně. "Myslím, že ji můžeme do konce sezóny získat," cituje jej Motorsport. Na boj o titul to však podle něj nevypadá.
"Loni touto dobou to nevypadalo tak pozitivně, to je jasné. Nyní se to otočilo. Víte, nikdo neodchází, takže máme opravdu dobrý tým aerodynamiků a inženýrů, takže to je pozitivní." Důležité prý je, že se nedívají jinde, to podle něj ukazuje, že stále věří. Navíc Adrian Newey je prý stále zapojen. "Začínají být vidět výsledky a myslím, že příští rok to bude opravdu zajímavé," dodal Australan.
Přiznal, že loni či předloni to nevypadalo s budoucností příliš pozitivně. Red Bull to však prý dokázal otočit a ačkoliv to letos podle jeho slov bylo jako na houpačce, vůz je obecně lepší a také lépe pochopili motor. "To je vše, co si můžete přát - pokud cítíte zlepšování, víte, že míříte správným směrem," okomentoval situaci.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.