Daniel Riccardo tvrdí, že ho Ferrari sleduje a vyhodnocuje jako možnou náhradu za Kimiho Räikkönena, kterému po letošním roce v Maranellu končí smlouva. Postaví se znovu proti svému bývalému týmovému kolegovi, Sebastianovi Vettelovi? A jaké ma na něj vzpomínky?
"Je to jako minulý rok. Rozumím tomu tak, že pokud by udělali změnu, pak se nacházím v jejich seznamu. Jestli jsem jediným pilotem v tomto seznamu? Zřejmě ne. Patřím mezi jejich špičkovou volbu? To nevím, nic mi nevysvětlili," uvádí Ricciardo.
"Neproběhly žádné telefonáty typu: 'zbavíme se Kimiho, chceme tě, zvládl bys to se svým kontraktem?' Nic takového. Uvědomuji si, že by měli zájem, neobviňuji je. Ale kromě toho, co se objevilo v médiích, upřímně nedošlo k ničemu jinému," pokračuje australský pilot, který má na příští rok platnou smlouvu s Red Bullem.
Neobával by se opětovného souboje se svým bývalým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem? "Nevadí mi. Mám ho rád, je to silný kluk. Samozřejmě bych to neodmítl. Ale jediným důvodem pro změnu týmu a pro to, abych šel znovu proti němu, by byl boj o mistrovský titul. Pokud by šlo jen o to mít jiného týmového kolegu, pak bych to raději zkusil proti Lewisovi [Hamiltonovi] nebo proti Fernandovi [Alonsovi] nebo proti někomu jinému."
Pro Autosport přiznává, že když přišel poprvé do Red Bullu, tak měl ze souboje s Vettelem trochu obavy kvůli obtížím, kterým po boku německého jezdce v týmu čelil jeho krajan Mark Webber.
"Vzhledem k jeho vztahu s Markem předtím jsem byl opatrný, když jsem se tam dostal, pokud jde o můj přístup k němu jako k týmovému kolegovi. Byl ale solidní a vlastně jsme spolu vycházeli dobře. Sezóna se pro mě očividně vyvíjela lépe než pro něj," vzpomíná Ricciardo.
"Opravdu se nikdy nevymlouval, a když jsem ho porazil, podal mi ruku jako chlap a řekl: 'Dobrý závod,' takže byl dobrým týmovým kolegou. Je rychlý a očekával bych, že pokud bychom se stali jednou opět týmovými kolegy, tak by bojoval a šlo by o dobré soupeření.
Je to jako s bojovníky. Pokud prohrají souboj, chtějí výsledek smazat a dostat toho chlapa znovu. Proto pozoruji jeho zvědavost, že by možná mohl k tomu dostat další příležitost," usmívá se Ricciardo.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.