Zákazníci Ferrari, Haas a Sauber, dostanou nové turbo, které italský tým již nasadil do svých vozů, od GP Velké Británie. Sauber k tomu navíc konečně přidá i vylepšení aerodynamiky.
Od GP Velké Británie si budou moci užívat předností nového turba také týmy Haas a Sauber. O Haasu se již vědělo, úmysl Sauberu potvrdil serveru 'Motorsport-total' tiskový mluvčí švýcarské stáje. Nasazení nového turba je nutné k tomu, aby mohly stáje naplno využívat potenciál silnějšího motoru.
Ferrari použilo poprvé nové turbo v Kanadě. Podle ohlasů z italské stáje jde o výrazný posun vpřed, což dosvědčovala i rychlost na tamějším okruhu (v Baku už rudé vozy Mercedesům nestačily). Ferrari přepracovalo své turbo ve spolupráci s firmou Honeywell - zlepšena má být i spolehlivost.
Sauber navíc od Británie nasadí na vozy Nasera a Ericssona také vylepšenou aerodynamiku: "Pracujeme na tom, abychom se opět dostali do středu pole. Díky vylepšením by mělo být snazší s vozem jet," řekla Monisha Kaltenborn, šéfka týmu Sauber.
Další, tentokrát již větší vylepšení obsahující nové přední i zadní přítlačné křídlo, je v plánu na GP Maďarska. Sauber v Baku zajel doposud nejlepší výsledek týmu - 12. místo je však slabou útěchou.
Také Haas se na nové turbo již velmi těší, protože po slibném začátku sezony jeho výkonnost mizí. Naposledy vozy amerického týmu bodovaly v Rusku. Následující čtyři velké ceny vyšel Haas naprázdno. O příděl do týmové 'kasičky' se zatím postaral pouze Romain Grosjean.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.