Ferrari podle svého šéfa Maurizia Arrivabeneho připravuje sérii překvapivých vylepšení, které jim pomůžou bojovat o titul, který podle něj ještě není ztracen.
Ačkoliv stáj z Maranella letos zatím nevyhrála ani jeden závod, tak je Arrivabene přesvědčený o tom, že jeho pilot mají na to se přiblížit dvojici Mercedesu a bojovat o první příčku. V brzké době by jim k tomu měly pomoci další novinky, na nichž v továrně usilovně pracují.
"Neřeknu vám přesná data, ale můžu vám říct, že inženýři nespí. Přijdou některá překvapení, protože naši inženýři, kteří mají na starosti šasi, spí ještě méně," tvrdí Arrivabene.
Další naději mu dodávají bojující duo Mercedesu - Rosberg s Hamiltonem, kteří se vzájemně obírají o body: "Nejde jen o počet vítězství v závodech, ale i o to, jak vyvíjíte tlak na ty před námi. Musíme brát v potaz to, že Rosberg s Hamiltonem se budou navzájem obírat o body, protože jinak by to bylo těžké."
"Šampionát je dlouhý a my jsme prožili několik nešťastných dní, zatímco oni měli jen jeden takový. Pokud k tomu ale dojde, pak je to velmi jednoduché postoupit bodovanou tabulkou. Musíme věřit a být pozitivní," nabádá šéf Scuderie.
"V Kanadě jsme Mercedesu nebyli vzdáleni. V Baku to vypadalo, že nejsme ve formě, na pódium jsme pak ale dosáhli. U mě by to bylo v pořádku, kdybychom titul vyhráli jen s jedním vítězstvím, podobně jako se to povedlo Kekemu Rosbergovi," vrací se Arrivabene do historie.
Může se nyní z Hamiltona stát spojenec Ferrari a pomůže jim ve stahování Rosbergova náskoku? "Proč ne? Perfektní by bylo, kdyby byl nejprve spojenec, ale pak by se samozřejmě stál hlavním soupeřem. Stále zbývá 13 závodů, sezóna je pořád velmi dlouhá," dodává Arrivabene.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.