Bernie Ecclestonovi se nelíbí kritika okruhu v Baku od pilotů F1, prohlásil, že klidně závodit nemusí, nikdo je nenutí.
Někteří piloti jako Jenson Button nebo Lewis Hamilton vyslovili kritiku vůči okruhu v Baku. Nelíbí se jim hlavně bezpečnost, podle Buttona dokonce F1 udělala v bezpečnosti krok zpět, když do Baku přijela. Hamiltonovi vadí hlavně velké hrboly na cílové rovince, ty prý rozvibrují auto natolik, že piloti nemůžou vidět do první zatáčky. Piloti si dále střežijí třeba na nájezd do boxů.
Ecclestone na kritiku okruhu reagoval nemilosrdně. "Pokud zde piloti nehctějí závodit, tak nemusí. Je to na nich. Klidně se mohou sbalit a jít domů," prohlásila šedá eminence F1. Hamilton ale podotknul, že závodění prostě má být náročné.
Podle Ecclestonea je okruh v Baku trošku jiný a samozřejmě se nemusí líbit všem. Proto je normální, že si piloti stěžují. Na druhou stranu jsou v poli i piloti, kteří si okruh pochvalují, protože představuje úplně něco jiného, než je normálně v kalendáři. Rychlost je mnohem vyšší než v Monaku, ale únikových zón je podobné množství.
Bernie Ecclestone tak trochu svých chováním připomněl tragickou Grand Prix Španělska 1975. Tehdy se piloti vzbouřili proti špatnému stavu svodidel a debatovali o tom, zda mají či nemají jet. Ecclestone, Mosley a další pánové z CSI také glosovali situaci poznámkami jako: "Existuje sport celých mužů, a pak golf!" Když ve 25. kole po defektu zadního křídla vlétla lola Němce Rolfa Stommelena do divácké zóny a zabila pět lidí, Ecclestone už najednou o nebezpečí nemluvil, honem se snažil vyjít z věci s čistým štítem a prohlásil, že okruh byl naprosto bezpečný.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.