Nový CEO McLarenu, Jost Capito, z Volkswagen World Rally týmu zřejmě neodejde do doby, dokud nebude rozhodnuto o letošním titulu ve WRC.
V lednu bylo oznámeno, že Jost Capito se stane novým CEO týmu McLaren s tím, že se k týmu nepřipojí do doby, než bude nalezen jeho vhodný nástupce pro funkci šéfa týmu Volkswagen Motorsport. Capito řekl, že si před svým odchodem chce být jistý tím, že VW bude mít dobrou šanci na čtvrtý titul ve WRC v řadě. Tehdy bylo naznačeno, že tímto okamžikem by mohla být srpnová Rally Deutschland.
"Nic se na tom nezměnilo, půjdu, až budu mít nástupce a až bude šampionát v dobrém stavu. Šampionát teď je v dobrém stavu, ale možná na Rally Deutschland bude v pozici, kdy bude nepravděpodobné, že bychom prohráli. A do této doby bychom měli mít nástupce na místě. Už se tomu blížíme, je to blíž než užší výběr, ale nemohu vám říci, jestli je to někdo ze sportu nebo z Volkswagenu," naznačuje Jost Capito, že o jeho nástupci je interně už více méně rozhodnuto.
Ačkoliv Thierry Neuville z Hyundai Motorsport vyhrál minulý víkend soutěž na italské Sardinii, tak Volkswagen navýšil náskok v průběžném hodnocení na svého korejského rivala na 70 bodů díky tomu, že jezdci Volkswagenu, Sébastien Ogier a Jari-Matti Latvala, získali zbylá místa na podiu. Mezi jezdci vede Ogier o 64 bodů.
Capito řekl, že změna pravidel a zvýšená konkurence ve WRC příští rok zvýšilo snahu VW najít vhodného nástupce. "Máme schválený program, upravenou strukturu, všecko nachystané. Cestou mého následovníka bude pokračovat ve stejné cestě a neustále vyhrávat. Ale příští rok to bude jiná situace: Přijde Toyota, Citroën se po roce vrací zpět. Je to kompletně odlišné. Citroën se vrací poté, co rok vyvíjel, byl by to zázrak, kdyby nebyli lepší, než byli předtím. Konkurence příští rok bude tužší a musíte srovnávat jablka s jablky."
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.