Honda zvažuje možnost, že by se příští rok, kdy budou uvolněna pravidla pro vývoj pohonných jednotek, vydala zcela odlišným směrem, než kterým se ubírala doposud, a okopírovala některá řešení Mercedesu. Rozhodnutí ale podle Jusuke Hasegawy ještě nepadlo.
Od svého návratu do Formule 1 v sezóně 2015 Honda v oblasti výkonu notně zaostává za svými soupeři. Oproti loňsku zlepšila svou spolehlivost, ale na rovinkách je její deficit stále velký. McLaren proto nemůže nasazovat některé díly tzv. "špinavé" aerodynamiky, které umožňují zvýšit přítlak, ale za vyššího nárůstu odporu. Místo toho spíše volí kompromisy kvůli tomu, aby moc neztrácel na rovinkách.
Jakýkoliv pokrok jeho motorového partnera stále brzdí žetony potřebné pro vývoj pohonné jednotky. Honda po nich letos sáhla poprvé až minulý týden před závodem v Kanadě, k dispozici jich má už jen 12. Nebýt nich, možná by se jim podle Hasegawy ještě v sezóně 2016 podařilo dostihnout Ferrari. Od příštího ročníku ale systém žetonů bude zrušen, proto nyní analyzují různé přístupy.
"To je ten jen největší problém pro management, na co se ve vývoji zaměřit. Protože v něm nejsou omezení, tak v současné době zkoumáme nápady a koncepty vnitřního spalování, proto je úplně jiný. Ale ještě jsme se nerozhodli, kterým směrem se vydáme nebo který koncept nasadíme. Je to ve stavu výzkumu," objasňuje Hasegawa.
Je tedy možné, že uspořádání pohonné jednotky Hondy bude příští rok zcela odlišné? "Je možné, že to bude jiné, ale ještě jsme se nerozhodli." Zatím se stále soustředí na vývoj letošního motoru.
Po nasazení nového turba chystá další novinky, Hasegawa ale o detailech nechce hovořit: "Samozřejmě, že vždy usilujeme o další vylepšení. Ještě nejsme připraveni to oznámit, ale dříve či později se zaměříme na další úpravu motoru. Na stolici je to tak tak."
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.