Carlos Sainz si pochvaluje výměnu týmových kolegů po Velké ceně Ruska. Odchod talentovaného Maxe Verstappena podle něj stáji Toro Rosso jen prospěl.
Mladý Holanďan u Red Bull získal v Barceloně své první vítězství a italská stáj si podle Sainze užívá uvolněnější atmosféru: "Situace v týmu se určitě trochu změnila. Všechno se trochu přeskupilo a myslím, že v tým pracuje opravdu dobře."
"Já s Daniilem [Kvjatem] pracujeme na stejném cíli, táhneme tým kupředu. Jestli kvůli tomu vypadám uvolněněji, to nevím. Ale také jsem od Barcelony začal mít méně smůly. Jsem kvůli tomu uvolněnější. Do Ruska jsem přijel s tím, že všechno postihuje mě, ale po Barceloně jsem teď klidnější, protože to je OK," pokračuje pro motorsport.com španělský pilot, který před výměnou s Verstappenem v kvalifikacích prohrával 1:3, Kvjat jej ale po svém příchodu ještě neporazil.
Také samotné Toro Rosso po změně jezdců podle něj funguje lépe: "Můžu vám říci, že se můj přístup nezměnil, pokud jde o to, jak se připravuji na závod, jak k ním přistupuji - má mentalita se nezměnila. Tým roste. Jak jsem uvedl, Monako se nepovedlo, ale tým hodně roste, příchod Johna [Bootha] určitě pomáhá."
"Změna, všechno funguje správně, i když jsme během prvních sedmi závodů nepřivezli vylepšení, tak jsme se vlastně nepropadli. Držíme se, zatímco všichni naši soupeři nasazují vylepšení za vylepšením. Máme tu stejnou věc od prvního závodu, ale nepropadli jsme se. Znamená to tedy, že vyvíjíme správně," dodává Sainz.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.