Šéf Force Indie Vijay Mallya před Velkou cenou Španělska popisuje rozsah vylepšení, které jeho tým přiveze. Změny na voze podle něj lehce postřehneme, protože bude vypadat celke odlišně.
Vijayi, Sergio v Rusku získal body, pro tým ale šlo o další rušný závod.Vijay Mallya: V Soči jsme byli nevinnou obětí chaosu v prvním kolo, stejně jako v Bahrajnu. Je to frustrující, protože i když se ohlédneme zpět, tak lze jen těžko říct, co jsme mohli udělat jinak.
Zkrátka jsme byli s oběma vozy ve špatný čas na nesprávném místě, což Sergiovi přivodilo defekt a Nicův závod ukončilo. Byl to ohromný úspěch vidět, jak se Sergio dostal zezadu a získal body.
Osud týmu se jistě brzy začne měnit...VM: Doufám, že jsme si už vybrali veškerou svou smůlu! Teprve uvidíme, jak se nám povede v čistém závodě bez problémů a safety carů, červených vlajek a nehod.
V Soči jsme sice svůj potenciál nevyužili, ale i přesto si odnášíme z naší kvalifikační a závodní rychlosti povzbuzení. Auto se zlepšuje a my máme dobrý základ, na němž můžeme stavět. Zbývá 17 závodů a já jsem si jistý tím, že to nejlepší ještě přijde. Je to maraton, ne sprint.
Už dříve ses zmínil o balíku vylepšení pro Barcelonu. Jaké jsou poslední zprávy?VM: Jde podle plánu, aby byl nasazen na oba vozy před pátečním tréninkem. Je dost obsáhlý a auto bude vypadat celkem odlišně.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.