Nico Rosberg jede do Ruska spokojený a v dobré náladě, uvědomuje si ale, že nemůže vítězit donekonečna.
Pilot Mercedesu vyhrál 6 posledních velkých cen v řadě za sebou, a i když by v Rusku o víkendu rád opět Lewise Hamiltona porazil, tak si uvědomuje, že to nepůjde pořád tak hladce.
"Jen se snažím vstřebat a užít si každý okamžik. Nikdy jsem v kariéře nezažil tolik zábavy při závodění," uvádí Nico Rosberg, jenž toho za posledních 6 měsíců vyhrál více než jeho otec Keke za celou svou kariéru v F1.
Šňůra vítězství ale jednou musí skončit: "Řekněme to takhle. Určitě se na to netěším, ale vím, že ten den přijde, protože nic netrvá věčně. Důležité je to, že jsem spokojený: auto je skvělé a doma mám skvělou ženu a zdravé dítě. A za to cítím velkou vděčnost," popisuje své pocity Rosberg.
Méně už je spokojený s celkovou situací v F1: "Způsob, jakým systém nyní funguje, nemůže pokračovat." Pevně také stojí za nedávným otevřeným dopisem Asociace jezdců velkých cen (GPDA), které Bernie Ecclestone označil za mluvky.
"Pokud jsme označení za mluvky, pak to znamená, že nás alespoň někdo poslouchá. Samozřejmě, že nejde o kompliment, ale předtím se nás nikdo nezeptal ani na názor," dodává Rosberg.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.