Nico Rosberg jede do Ruska spokojený a v dobré náladě, uvědomuje si ale, že nemůže vítězit donekonečna.
Pilot Mercedesu vyhrál 6 posledních velkých cen v řadě za sebou, a i když by v Rusku o víkendu rád opět Lewise Hamiltona porazil, tak si uvědomuje, že to nepůjde pořád tak hladce.
"Jen se snažím vstřebat a užít si každý okamžik. Nikdy jsem v kariéře nezažil tolik zábavy při závodění," uvádí Nico Rosberg, jenž toho za posledních 6 měsíců vyhrál více než jeho otec Keke za celou svou kariéru v F1.
Šňůra vítězství ale jednou musí skončit: "Řekněme to takhle. Určitě se na to netěším, ale vím, že ten den přijde, protože nic netrvá věčně. Důležité je to, že jsem spokojený: auto je skvělé a doma mám skvělou ženu a zdravé dítě. A za to cítím velkou vděčnost," popisuje své pocity Rosberg.
Méně už je spokojený s celkovou situací v F1: "Způsob, jakým systém nyní funguje, nemůže pokračovat." Pevně také stojí za nedávným otevřeným dopisem Asociace jezdců velkých cen (GPDA), které Bernie Ecclestone označil za mluvky.
"Pokud jsme označení za mluvky, pak to znamená, že nás alespoň někdo poslouchá. Samozřejmě, že nejde o kompliment, ale předtím se nás nikdo nezeptal ani na názor," dodává Rosberg.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.