Nico Rosberg jede do Ruska spokojený a v dobré náladě, uvědomuje si ale, že nemůže vítězit donekonečna.
Pilot Mercedesu vyhrál 6 posledních velkých cen v řadě za sebou, a i když by v Rusku o víkendu rád opět Lewise Hamiltona porazil, tak si uvědomuje, že to nepůjde pořád tak hladce.
"Jen se snažím vstřebat a užít si každý okamžik. Nikdy jsem v kariéře nezažil tolik zábavy při závodění," uvádí Nico Rosberg, jenž toho za posledních 6 měsíců vyhrál více než jeho otec Keke za celou svou kariéru v F1.
Šňůra vítězství ale jednou musí skončit: "Řekněme to takhle. Určitě se na to netěším, ale vím, že ten den přijde, protože nic netrvá věčně. Důležité je to, že jsem spokojený: auto je skvělé a doma mám skvělou ženu a zdravé dítě. A za to cítím velkou vděčnost," popisuje své pocity Rosberg.
Méně už je spokojený s celkovou situací v F1: "Způsob, jakým systém nyní funguje, nemůže pokračovat." Pevně také stojí za nedávným otevřeným dopisem Asociace jezdců velkých cen (GPDA), které Bernie Ecclestone označil za mluvky.
"Pokud jsme označení za mluvky, pak to znamená, že nás alespoň někdo poslouchá. Samozřejmě, že nejde o kompliment, ale předtím se nás nikdo nezeptal ani na názor," dodává Rosberg.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.