Fernando Alonso v Austrálii prohlásil, že pokud letos Ferrari vyhraje šampionát, pak bude litovat svého odchodu k McLarenu na konci roku 2014 litovat.
Španěl v Melbourne na otázku, zda by litoval svého rozhodnutí opustit Maranello, pokud by letos Scuderia získala mistrovský titul, odpověděl: "Pokud by vyhráli šampionát, pak zřejmě ano, protože jsem s nimi měl na minulý a letošní rok smlouvu. Takže kdyby vyhráli, pak bych tuto možnost měl také, pokud bych jezdil tak dobře, jako šampion, kdyby vyhráli. Pak by tomu tak bylo. Jde však o velké kdyby."
Loni se McLaren s novým dodavatelem motorů, s Hondou, potácel na chvostu startovního roštu. Letos se sice zlepšili, ale k obrovskému skoku vpřed zřejmě nedojde: "Uvědomuji si potíže, které jsme měli loni, a uvědomuji si potíže, kterým můžeme čelit letos, pokud jde o výkonnost," přiznává Alonso.
"Když nevyhráváte, pak nemůžete být nikdy šťastní. Existuje pouze jeden pilot a jeden tým, kteří jsou každý rok šťastní. Všichni ostatní jsou ve stejné pozici. Někdy máme tendenci zapomínat nebo rozlišovat, jestli je ten třetí, pátý či sedmý šťastnější než ten, kdo dojede 18., a že 22. je nejnešťastnějším mužem na světě. Tak to v mém případě není. Druhý, pátý, jedenáctý či dvacátý první snáší úplně stejnou bolest, protože nevyhrává," vysvětluje pilot McLarenu svůj postoj.
"Alespoň minulý ro, tento rok, se cítím uvnitř šťastný, protože pozoruji odhodlanost a vidím projekt. Jednoho dne vyhrajeme. Jestli to bude v blízké či vzdálenější budoucnosti, to nevím, ale tohle partnerství McLaren - Honda jednoho dne zvítězí.
Chceme, aby k tomu došlo co nejdříve, a pracujeme na tom. Chápu, že z pohledu fanouška a zvnějšku se to může být snadnější bojovat o páté či čtvrté místo spíše než o pozice v Q1, a to se zdá být celkem smutné. Ale uvnitř je to stejná frustrace, nebo někdy je dokonce větší, když pořád dojíždíte čtvrtí," dodává Alonso.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.