Fernando Alonso v Austrálii prohlásil, že pokud letos Ferrari vyhraje šampionát, pak bude litovat svého odchodu k McLarenu na konci roku 2014 litovat.
Španěl v Melbourne na otázku, zda by litoval svého rozhodnutí opustit Maranello, pokud by letos Scuderia získala mistrovský titul, odpověděl: "Pokud by vyhráli šampionát, pak zřejmě ano, protože jsem s nimi měl na minulý a letošní rok smlouvu. Takže kdyby vyhráli, pak bych tuto možnost měl také, pokud bych jezdil tak dobře, jako šampion, kdyby vyhráli. Pak by tomu tak bylo. Jde však o velké kdyby."
Loni se McLaren s novým dodavatelem motorů, s Hondou, potácel na chvostu startovního roštu. Letos se sice zlepšili, ale k obrovskému skoku vpřed zřejmě nedojde: "Uvědomuji si potíže, které jsme měli loni, a uvědomuji si potíže, kterým můžeme čelit letos, pokud jde o výkonnost," přiznává Alonso.
"Když nevyhráváte, pak nemůžete být nikdy šťastní. Existuje pouze jeden pilot a jeden tým, kteří jsou každý rok šťastní. Všichni ostatní jsou ve stejné pozici. Někdy máme tendenci zapomínat nebo rozlišovat, jestli je ten třetí, pátý či sedmý šťastnější než ten, kdo dojede 18., a že 22. je nejnešťastnějším mužem na světě. Tak to v mém případě není. Druhý, pátý, jedenáctý či dvacátý první snáší úplně stejnou bolest, protože nevyhrává," vysvětluje pilot McLarenu svůj postoj.
"Alespoň minulý ro, tento rok, se cítím uvnitř šťastný, protože pozoruji odhodlanost a vidím projekt. Jednoho dne vyhrajeme. Jestli to bude v blízké či vzdálenější budoucnosti, to nevím, ale tohle partnerství McLaren - Honda jednoho dne zvítězí.
Chceme, aby k tomu došlo co nejdříve, a pracujeme na tom. Chápu, že z pohledu fanouška a zvnějšku se to může být snadnější bojovat o páté či čtvrté místo spíše než o pozice v Q1, a to se zdá být celkem smutné. Ale uvnitř je to stejná frustrace, nebo někdy je dokonce větší, když pořád dojíždíte čtvrtí," dodává Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.