Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, se Lewis Hamilton a Sebastian Vettel nikdy nestanou týmovými kolegy - zavánělo by to rozvratem. Vzpomíná také na rivalitu Seba s Markem Webberem.
Horner stál u vzestupu Vettela a byl u jeho čtyř titulů v letech 2010 až 2013. A v roce 2011 dokonce odmítl Hamiltona, který tehdy usiloval o přestup k dominantnímu týmu.
"V té době to bylo nemožné mít Lewise a Sebastiana v jednom týmu. My jsme toho se Sebem získali strašně moc. Načasování nebylo dobré. Byla to jedna z těch věcí. Lewis pokračoval, aby dosáhl fenomenálních věcí v jiném prostředí, našel si svou cestu," potvrzuje Horner.
K otázce, jestli se Hamilton někdy přidá k Ferrari, šéf Red Bullu uvádí: "Překvapilo by mě to, kdybych ty dva někdy viděl sedět v jedné stáji. Z týmového pohledu by si takový scénář šlo jen těžko představit. Mohlo by to hodně rozvracet. Vždy máte jednoho, kdo má radost, a jednoho, kdo je naštvaný."
"U vztahu s Nicem [Rosbergem] vidíme, že to je harmoničtější. Za dva roky jsme viděli jednu hozenou čepici. Mezi Markem a Sebem docházelo k intenzivnímu boji. U Seba méně, protože měl navrch, takže cokoliv Mark mohl zkusit, aby se mu dostal na kobylku, to udělal.
Ať už to bylo sundávání sluchátek během rozborů, protože si nevážil to, co Seb říká, přestože zoufale toužil slyšet, co se děje, nebo skrývání formy u obou až do samotného konce kvalifikace," vzpomíná Horner na dobu napjatých vztahů mezi Markem Webberem a Sebastianem Vettelem.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.