Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, se Lewis Hamilton a Sebastian Vettel nikdy nestanou týmovými kolegy - zavánělo by to rozvratem. Vzpomíná také na rivalitu Seba s Markem Webberem.
Horner stál u vzestupu Vettela a byl u jeho čtyř titulů v letech 2010 až 2013. A v roce 2011 dokonce odmítl Hamiltona, který tehdy usiloval o přestup k dominantnímu týmu.
"V té době to bylo nemožné mít Lewise a Sebastiana v jednom týmu. My jsme toho se Sebem získali strašně moc. Načasování nebylo dobré. Byla to jedna z těch věcí. Lewis pokračoval, aby dosáhl fenomenálních věcí v jiném prostředí, našel si svou cestu," potvrzuje Horner.
K otázce, jestli se Hamilton někdy přidá k Ferrari, šéf Red Bullu uvádí: "Překvapilo by mě to, kdybych ty dva někdy viděl sedět v jedné stáji. Z týmového pohledu by si takový scénář šlo jen těžko představit. Mohlo by to hodně rozvracet. Vždy máte jednoho, kdo má radost, a jednoho, kdo je naštvaný."
"U vztahu s Nicem [Rosbergem] vidíme, že to je harmoničtější. Za dva roky jsme viděli jednu hozenou čepici. Mezi Markem a Sebem docházelo k intenzivnímu boji. U Seba méně, protože měl navrch, takže cokoliv Mark mohl zkusit, aby se mu dostal na kobylku, to udělal.
Ať už to bylo sundávání sluchátek během rozborů, protože si nevážil to, co Seb říká, přestože zoufale toužil slyšet, co se děje, nebo skrývání formy u obou až do samotného konce kvalifikace," vzpomíná Horner na dobu napjatých vztahů mezi Markem Webberem a Sebastianem Vettelem.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.