Podle závodního ředitele Erica Boulliera by bylo ze strany Fernanda Alonsa "hloupé," kdyby nezvážil nabídku McLarenu na prodloužení smlouvy po sezóně 2017.
Francouzský šéf, který k McLarenu přišel z Lotusu, sehrál klíčovou roli v přestupu Alonsa z Maranella do Wokingu, kde se upsal na tři roky. Loni ale s týmem prožil náročnou sezónu s nekonkurenceschopnou pohonnou jednotkou Honda. Španěl neustále potvrzuje, že dohodu hodlá dodržet a že po velkých technických změnách v roce 2017 uvidí, zda bude v F1 pokračovat.
Boullier nyní svého jezdce vybízí, aby nepřemýšlel o odchodu, ale aby nadále důvěřoval společnému projektu McLarenu s Hondou: "Nemůžeme poskytnout harmonogram. V závodění nemůžete říct: 'Za tři roky budeme šampiony.' Ten, kdo to říká, nebude mít pravdu."
"Můžete říct: 'Budeme šampioni světa za 3 - 5 let.' S tím souhlasím, ale nemůžete říct, že se staneme mistry světa v roce 2017. On by byl hloupý, kdyby se už teď rozhodl, že po třech letech skončí," vysvětluje závodní ředitel McLarenu pro Autosport.
Podle něj kultura transparentnosti a upřímnost týmů pomáhají udržet zájem Alonsa i jeho týmového kolegy Jensona Buttona: "Díky tomu, že jsou součástí procesu a součástí transparentního procesu, budou vědět, kdy náš cíl splníme. Pak je to na otevřenou diskusi: 'zůstaneme nebo zvládneme to během období tří let?'"
"Určitě mohou mít obavy, klíčem je však co největší míra transparentnosti. Pak alespoň budou vědět, jak na tom jsme. Vědí, jak velkého pokroku dosahujeme, a myslím si, že to mohou pozorovat. Zatím tedy nepanují moc obavy z toho, že se to nepodaří," pokračuje Boullier.
Button byl sice loni blízko odchodu z F1, ale nyní je do vývoje více zapojený: "Protože tým dobře zná, dostává přirozeně jeho zpětnou vazbu, takže ví, komu a čemu důvěřovat. A ví, jak na tom jsme a co děláme. Samozřejmě, že chce vyhrávat. Není to dobré, ale JB je do toho rozhodně více zapojený."
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.