Jste fanoušky spekulací typu co by bylo, kdyby? Zde máme další. Fernando Alonso včera totiž pro španělské rádio Cadena Ser prozdradil, že během léta 2014 jednal o přestupu k týmu Mercedes. Již tehdy se spekulovalo o možné výměně s Lewisem Hamiltonem pro rok 2015 a Španěl nyní potvrdil, že se to mohlo stát. Rohodl se však připojit k McLarenu.
"Ta možnost zde byla, vzhledem k okolnostem. Ale Ferrari to tehdy nechtělo. Oni se mnou jednali o prodloužení smlouvy do roku 2019, ale to mě nepřesvědčilo a rozhodl jsem se připojit k McLarenu. Nevím, zda o tom Hamilton věděl, " potvrdil Alonso.
Ničeho však prý nelituje a to i přes neúspěšnou loňskou sezónu a fakt, že Hamilton se Stříbrnými šípy získal svůj vysněný třetí titul. "Nikdy jsem nelitoval, mám dobré vzpomínky. Roky ve Ferrari byla dobré, pěl nezapomenutelných let a přál bych si, aby každý pilot jednou jezdil pro tento tým, protože je to neskutečný zážitek. Ale myslím, že můj čas tam byl u konce a jsem spokojen s našimi výsledky, ale nechybí mi."
"Začalo to neslavně, ale jak jsem řekl, potřeboval jsem změnu. Měj jsem na stole prodloužení a nepřijal. Nevím, zda by to někdo jiný udělal stejně, ale takový jsem. Udělal jsem rozhodnutí na základě intuice a duševní pohody. To mi ve Ferrari chybělo, protože jsem byl psychicky i fyzicky vyčerpaný. Znamenalo by to ukončení kariéry ve Ferrari s tím, že bych pravděpodobně již nikdy nevyhrál."
"Byli jsme jedním z vedoucích týmů, což je stresující a dopadlo to tak, že z toho byl pohřeb. Když nevyhráváte ve Ferrari, je to trošku chaoz. Užil jsem si to tam, ale nyní je to ještě lepší a to i když jsme o deset míst za nimi. Letos snad budeme blíž. S Ferrari zde myslím nebyla možnost vyhrát. Nepodařilo se to loni a letos snad budou mít lepší šance, ale já o tom stále pochybuji. Proto jsem začal něco nového, co jsem ve své kariéře potřeboval," okomentoval situaci v rozhovoru pro rádio Cope.
Faktem však je, že ani v McLarenu zajisté nejsou zvyklí bojovat na chvostu o zadní příčky a co nejrychleji by se chtěli vrátit mezi špičku. Je tedy zřejmě podobně vyčerpávající hovořit s fanoušky a médii i v tomto případě.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.