Pascal Wehrlein bude letos podle německého Bildu závodit za Manor. Britský tým má podpis smlouvy v nadcházejících dnech potvrdit.
Manor zůstává posledním týmem, který zatím neoznámil své jezdce. Jedním z nich se má však stát talent Mercedesu Pascal Wehrlein. Německo by se tak letos ve Formuli 1 po Nicovi Hülkenbergovi (Force India), Nicovi Rosbergovi (Mercedes) a Sebastianovi Vettelovi (Ferrari) dočkalo svého čtvrtého pilota.
Wehrlein, jenž se loni stal nejmladším vítězem německého šampionátu DTM, do F1 díky svému talentu patří. Manor letos přechází z pohonných jednotek Ferrari na Mercedesy, se proto zřejmě dočká určité slevy.
Po dvou letech připravil tým také nový monopost (loni závodil pouze s upraveným vozem z roku 2014 a poháněl rovněž rok starý motor), který již úspěšně prošel nárazovými testy. Manor se jej chystá představit hned první den předsezónních testů v Barceloně.
Britský tým, který se zformoval z bývalého Virginu/Marussie, po minulém ročníku opustili šéfové John Booth a Graeme Lowdon. Nabral však nové posily: sportovním ředitelem se stal Dave Ryan, přišli také zkušení inženýři z Ferrari: Nicholas Tombazis a Pat Fry.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.