Jost Capito odhaluje, že s McLarenem začal o svém přestupu jednat ještě před vypuknutím emisního skandálu Volkswagenu. Nejlepším pilotem současné Formule 1 je podle něj Fernando Alonso.
Capito stále šéfuje sportovnímu programu Volkswagenu, k McLarenu přestoupí po vypršení smluvních závazků až v průběhu sezóny. Nabídku mu učinil Ron Denis ještě před tím, než se provalilo podvádění německé automobilky při měření emisí: "Začali jsme jednat v létě, než začaly dieselové problémy u Volkswagenu, to bych chtěl ujasnit," tvrdí budoucí ředitel McLarenu.
Na otázku, zda jednoduše potřeboval změnu, odpovídá: "Ne, nepotřeboval jsem ji. Jde o něco sentimentálního. Jako dítě jsem byl velkým fanouškem Bruce McLarena, toho, jak založil tým a jak jej pak Ron Dennis vedl. Pro mě byl vždy vzorem."
V F1 jej čekají velké výzvy. "Zaprvé, nejprve se tam musím dostat, abych viděl, jaké to je. Formule 1 potřebuje řešit spoustu problémů v různých oblastech. Myslím si ale, že v mém případě je tou hlavní věcí snaha vybudovat pevný, silný a konkurenceschopný tým. Pravidla nemusí být problémem, protože jsou stejná pro všechny. Jde tedy o to dostat z nich maximum."
K budoucí spolupráci s Fernandem Alonsem Capito uvádí: "Osobně jej neznám, ale hodně jej obdivuji. Sledoval jsem obzvlášť to, co dělal v minulé sezóně. Nevzdal to a neustále tým povzbuzoval, i když výsledky byly frustrující pro jezdce jeho kalibru. Musím říci, že pro mě je nejlepším pilotem v F1."
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.