Sergio Pérez, který jezdí za Force Indii, doufá, že se jeho týmu bude v budoucnu dařit. Nebránil by se však ani možnosti jezdit za jiný tým.
Mexičan prohlašuje, že pokud by se mu v budoucnu otevřela možnost bojovat s jiným týmem o tituly, nemusel by zůstat nutně u Force Indie. Letos skončil Pérez v šampionátu jako devátý, a to i před svým týmovým kolegou Nicem Hülkenbergem, který je vysoce hodnocený.
Pérez je v týmu celkově velmi spokojený a nejradši by byl, kdyby vítězil právě s Force Indií. V případě, že by se mu ale naskytla lepší možnost, nebrání se odchodu.
"Je dobré dát si nějaké volno a přemýšlet a hodnotit, co jsem udělal, co bych mohl udělat lépe příští rok. Jako závodník se stále rozvíjím. Jsem stále ještě mladý, doufám, že je přede mnou ještě dlouhé kariéra. Čelím hodně důležitému roku, který mě snad postaví do lepší pozice v budoucnosti," řekl Sergio Pérez pro Motorsport.com.
"Bylo by skvělé, kdybychom se stali top týmem a bojovali o tituly a o vítězství. Potom by bylo skvělé místo, abych zůstal. Vždycky říkám, že jsem svému týmu velmi vděčný za to, co pro mě udělal. Bylo by fantastické stoupat v pozicích na startovním roštu společně, ale pokud by v budoucnu přišla jiná příležitost, taky by to nebylo špatné," zakončil 25letý jezdec.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.