Dle Nikiho Laudy je nálada u Stříbrných šípů báječná. Rakušan také hodlá dodržet svůj kontrakt, který vyprší v roce 2017 a v budoucnu chce zůstat expertem německé RTL.
Je tým mistrů světa v problémech? Okolo německo-britského týmu začaly kolovat zvěsti, že se stáj aktuálně nachází v krizi. Posledně se britská media měla dokonce dozvědět, že se sportovní šéf, Toto Wolff, a předseda dozorčí rady, Niki Lauda, nepohodli kvůli týmovému duelu mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem. Nad těmito spekulacemi ale okruhová legenda jen kroutí hlavou a hodlá Mercedesu udržet svoji věrnost.
V rozhovoru pro německý 'Frankfurter Allgemeinen Zeitung' Lauda jasně řekl, že jak na možné hádce v Brackley tak na zvěstích o jeho možném odchodu z funkce nic není a že se jedná o výmysly. "Není vůbec žádná diskuse, mám smlouvu do roku 2017 - a tu naplním. Nevím, kdo tyto věci neustále pouští do světa. Pravda je taková, že Toto a já pracujeme společně v harmonii a vše je skvělé," říká Niki Lauda.
Rakušan pak dodal, že se ho na možné turbulence uvnitř týmu ptal už po Grand Prix Mexika také jezdec Ferrari, Sebastian Vettel. Německý 'Bild' také přišel se zprávou, ve které popisoval budoucnost Laudy v roli experta německé televize RTL jako krajně nejistou. Také v RTL mělo dojít dle těchto zvěstí na neshody ohledně budoucího směřování vysílání. "Já chci, stanice chce také, pak to bude určitě rovněž stejně pokračovat," řekl Lauda o prodloužení jeho kontraktu, který končí.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.