Návrhář závodních tratí Hermann Tilke přiznává, že jej vysoké rychlosti v Mexiku překvapily. Nečekal, že překonají italskou Monzu.
Hned první trénink na zrekonstruovaném okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez potvrdil původní odhady týmů o tom, že bychom se mohli dočkat vyšších maximálních rychlostí než v Monze: Hamilton se dlouhou rovinkou řítil 362,3 km/h.
Na druhý den v kvalifikaci jej překonal Felipe Massa, když v její první části zaznamenal 364,3 km/h, což bylo téměř o 10 km/h více než v Monze, kde letos Sergio Pérez dosáhl 354,6 km/h. V závodě tam o den později Räikkönen předvedl 358,3 km/h, zatímco minulou v neděli v Mexiku jel Maldonado až 366,4 km/h. Závodní rekord - 370,1 km/h - vytvořený Räikkönenem na Monze v roce 2005 ale odolal.
"Ne, tohle jsem nečekal. Propočty byly nižší. Jde o opravdu skvělou rychlost. Je velmi vysoká, je to něco velmi zajímavého," přiznává pro Motorsport německý architekt, který měl na starosti úpravu mexického okruhu.
Vysoké rychlosti na rovince kontrastovaly s pomalými částmi, kde Tilke navrhnul o něco prudší zatáčky, než zde byly kdysi: "Rychlosti v sektoru 2 a 3 naplnily očekávání. Chtěli jsme udělat pomalé zatáčky, aby si fanoušci mohli vychutnat akci a aby vytvářely vzrušení. Máme také některé velmi rychlé části a myslím si, že na této trati máme velmi dobrou kombinaci."
Atmosféra, ktera v Mexiku panovala, mu přinesla ještě větší zadostiučinění z práce, kterou na úpravě okruhu odvedl: "Jsem hrdý na to, že jsem členem týmu, který to umožnil. Mám slzy v očích. Je to velmi emotivní vidět celé to dílo a odezvu veřejnosti."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.