Fernando Alonso v sobotu odmítl komentáře svého bývalého šéfa, Flavia Briatoreho, který řekl, že pokud od McLarenu nedostane vítězný vůz, mohl by svoji smlouvu s týmem ukončit.
Přátelství mezi Alonsem a Briatorem trvá už hezkou řádku let - na vrcholu byla tato dvojice v letech 2005 a 2006, když u Renaultu vyhráli šampionát. V rozhovoru pro španělské noviny 'El Mundo' Briatore řekl, že to byl právě on, kdo Španělovi doporučil odchod do McLarenu.
Také však řekl, že pokud Alonso "nedostane v F1 vítězný vůz, najde si ho jinde." Právě s ohledem na tento komentář se novináři na Suzuce zeptali přímo Španěla, jak odhodlaný do další spolupráce s McLarenem je: "Hodně. Mohu Vám říci, že nikam jinam nepůjdu."
"Věřím tomuto projektu. McLaren i Honda na to mají, je jen otázka času, než začnou vyhrávat. Bohůžel teď zažíváme težké časy. Začínali jsme opravdu ze dna. Zlepšujeme se tak rychle, jak to jen jde. Snad tento těžký čas bude brzy pryč."
Alonso potvrdil, že stále udržuje přátelský vstah s Italem Briatorem. "Jsem šťastný tam, kde jsem. Těší mě zlepšení, které jsme učinili, je před námi výzva. Filozofie a disciplína týmu i dodavatele pohonných jednotek, kterou jsem po svém přichodu zaznamenal, je skvělá. Je to jeden z nejlepších týmů a jeden z nejlepších výrobců motorů, se kterými jsem kdy pracoval."
"Užívám si tento projekt - užívám si, jak věci vylepšujeme. Ale zároveň není tajemstvím, že jsme zde pro to, abychom vyhrávali a bojovali o šampionáty. Zvláště po posledních letech, kdy jsem byl pořád druhý nebo třetí. Se svými pěti lety u Ferrari nejsem plně spokojen. I když nevyhráváme, pořád si mohu užívat ten proces a práci s klukama.
Je ale jasné, že člověk není nejšťastnější, když zajede až 14. čas poté, co zajel asi svoje nejlepší kolo na Suzuce, jaké zde kdy předvedl." Eric Boullier mezitím stále odpovídá na dotazy ohledně budoucnosti Buttona u týmu: "Pozice týmu je docela jasná - jsme spokojeni s oběma jezdci. Vždy jsme říkali, že si chceme Jensona ponechat i pro příští rok. A situace kolem Fernanda je jasná, zůstává s námi i pro příští rok."
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.