Force India připravuje další významný přísun novinek - významný balík hodlá nasadit v Mexiku, kde chce pomoci domácímu jezdci Sergiovi Pérezovi a Nicovi Hülkenbergovi k dosažení pódia.
Indická stáj do sezóny vstoupila s přechodným vozem, na kterém byla spousta dílu z minulého roku. Nový vůz B-specifikace nasadila až v červenci v Silverstone, poté se neustále zlepšovala a v Monze už dokonce v šampionátu konstruktérů poskočila před Lotus na páté místo. Tím to ale nekončí.
Podle zástupce šéfa týmu Boba Fernleyho se plný potenciál nového monopostu ukáže až tento víkend v Singapuru. Pak hodlají nasazovat závod od závodu další novinky, přičemž další větší balík přijde v Mexiku, které se do kalendáře vrací po 23letém půstu.
"Doufáme, že celý balík bude v Singapuru, kde můžeme cokoliv optimalizovat, fungovat. Pak už to budou drobné kroky. Něco významnějšího bychom chtěli přivézt do Mexika, pokud se nám to včas podaří, protože jde o Checův domácí závod. Chceme mu poskytnout tu nejlepší šanci na to, aby skončil na pódiu. Zatím si ale načasováním nejsme jistí," prozrazuje Fernley pro Autosport.
S pokrokem od nasazení B-specifikace jsou spokojení, musí ale zlepšit její spolehlivost. Pérez například odstoupil v Maďarsku kvůli problému s brzdami a Hülkenberg havaroval po dramatickém selhání předního křídla, pak neodstartoval do dalšího závodu v Belgii kvůli problému s turbem.
"Jsme spokojeni. Od Silverstone dosahujeme neustálého pokroku. V programu nedošlo k žádným změnám a B-specifikace bude dokončena v Singapuru. Musíme se ale zapracovat na spolehlivosti. V poslední době jsme několikrát nedojeli, proto potřebujeme dojíždět s oběma vozy na bodech, chceme-li bojovat o pátou příčku," uvědomuje si Fernley.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.