Přestože bude mít Fernando Alonso k dispozici nejnovější díly, očekává ještě náročnější víkend než v Kanadě, která jejich vozu nehrála do karet.
Španělský jezdec dostane také vylepšenou pohonnou jednotku Hondy, za to se ale propadne dozadu na startovním roštu. Tým se rozhodl pro tuto taktickou variantu, aby se trestu vyhnut v dalších závodech.
Kanada před 2 týdny odhalila, jak moc výkonnostně McLaren za svými soupeři zaostává. A Alonso na Red Bull Ringu jiný obrázek nečeká: "Půjde o další víkend, kde to bude těžké, a výsledky zřejmě nebudou dobré."
"Budeme zřejmě čelit některým penalizacím, takže si myslím, že to pro nás bude testovací víkend. Bude však důležitý, protože máme některá vylepšení na voze.
"Snad po něm odjedeme s určitými odpověďmi. Příští týden budeme také testovat, před námi jsou proto důležité dny. Já jsem optimistou, pokud jde o blízkou budoucnost. Pokud jde ale o výsledky, tento víkend se toho moc nezmění - ve skutečnosti to může být dokonce ještě horší," upozorňuje Alonso.
I když si původně myslel, že v této fázi sezóny bude McLaren s Hondou už konkurenceschopnější, neztrácí víru v to, že brzy dokážou udělat dostatečné pokroky.
"Samozřejmě, že pozice, v níž jsme se ocitli v zimních testech, nebyla ideální, a možná jsme očekávali o trochu více. Ale tak už to je. Výkonnost se závod od závodu zvyšuje a zde k tomu také dojde...
Od auta toho očekáváme hodně v příštím měsíci či dvou. Uvidíme, jak dopadneme před letní přestávkou a na konci roku - to nám dá určitou naději pro příští rok.
Zůstávám optimistou, protože vidím lidi v týmu, znám program pro šasi a motor, pozoruji zdroje a talenty.. je to otázkou času. Snad to období učení se, ve kterém se teď nacházíme, zkrátíme. Já jsem optimistou," dodává Alonso.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.