Vijay Mallya vysvětluje, proč Force India nedosahuje takových výsledků, jakých by si přála. S novým vozem, který nasadí nejpozději v Anglii, se jejich konkurenceschopnost zvýší a budou podle něj pravidelně dojíždět na bodech.
"Musím přiznat, že jsme letos začali s horší výkonností, ale to bylo dáno zejména změnou pravidel týkajících se využívání aerodynamických tunelů.
"V minulosti jsme používali dva aerodynamické tunely: na předběžné konstrukci jsme pracovali ve starém tunelu, a pak jsme prováděli spousty práce na korelaci v aerodynamickém tunelu Toyoty v Kolíně," popisuje Mallya, jak probíhal vývoj nového vozu v jeho týmu.
Týmy však od letošního roku nemůžou pracovat zároveň ve více aerodynamických tunelech. "Když jsme si museli vybrat jeden tunel, rozhodli jsme se pro ten modernější tunel, který je v Kolíně. To znamenalo přesunout celé aerodynamické oddělení z Anglie do Německa, což nějakou dobu trvalo."
"Proto jsme sezónu nemohli začít s takovým nášupem, jak bychom si přáli. Ale dobrou zprávou je, že uprostřed ní - určitě před Silverstone - přijdeme s našim novým vozem pro rok 2015 a doufáme, že budeme konkurenceschopní," pokračuje majitel indického týmu, který sídlí poblíž Silverstone.
Sergiovi Pérezovi se v Monaku se starým vozem dařilo, vybojoval sedmé místoa dalších šest bodů (foto: Sahara Force India)
"Checo [Pérez] si vedl minulý týden v Monaku s naším starým autem opravdu dobře, takže když dorazí ten nový balík mezi Rakouskem a Silverstone, tak jsem si hodně jistý, že pak budeme dojíždět pravidelně na bodech," věří Mallya.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.