Cyril Abiteboul řekl, že Renault má plán vývoje motorů pro celou sezonu, takže své problémy nevyřeší v nejbližších šesti týdnech.
Poté, co měl Renault problémy se spolehlivostí v Austrálii, se velké problémy ukázaly i v Číně. Ricciardo musel měnit motor před kvalifikací a Kvjata s Verstappenem postihly velmi podobné problémy v závodě. Už během závodu se objevila informace, že Renault o možnosti podobných poruch mohl vědět při tvorbě původního designu motoru.
"Renault jako firma se vždy přihlásí, pokud způsobí nějaký problém. Teď tato situace nastala," řekl Cyril Abiteboul pro Canal +.
"Motor není nic, co byste mohli změnit přes noc po jednom špatném závodu. Máme plán pro použití vývojových žetonů pro celou sezonu, takže bychom neměli zbytečně spěchat, protože bychom neměli dělat unáhlená rozhodnutí, která by nebyla vhodná v dlouhodobém měřítku."
Renault měl dle francouzských médií v Číně problém s konstrukcí pístů. Cyril Abiteboul každopádně připustil, že v nejbližších šesti týdnech nebude představeno řešení pro problémy s motorem.
budou se v Bahrajnu problémy Renaultu opakovat? (foto: Infiniti Red Bull)
Max Verstappen se dostal zpět do hry o vítězství a jeho dalším cílem je dohnat 69bodovou ztrátu, aby získal svůj pátý titul mistra světa jezdců.
Lewis Hamilton po náročném víkendu v Baku varoval, že zbytek sezóny 2025 bude pro Ferrari složitý. Sedminásobný mistr světa upozornil, že tým bude mít problémy udržet krok s nejrychlejšími soupeři.
Cesta Charlese Leclerca a Carlose Sainze zpět do Monaka po Velké ceně Ázerbájdžánu nabrala nečekaný směr. Let, který měl oba piloty Ferrari dopravit domů, byl z provozních důvodů odkloněn do Itálie, čímž se jejich návrat poněkud zkomplikoval.
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.