Giedo van der Garde si po odchodu z F1 stanovil nový sportovní cíl - Holanďan by si dokázal představit, že v roce 2016 zamíří do DTM.
S F1 už Giedo van der Garde skoncoval. Svoji budoucnost ale i nadále vidí v motorsportu. Hodně zvažuje DTM, jak připouští ve svém prohlášení: "V nadcházejících týdnech budu se svým managementem jednat o mé budoucnosti. Pro sezonu 2016 pokukujeme i po DTM nebo jiných sériích."
Jak moc blízko je vstupu do DTM odmítl jezdec specifikovat, ale "také bych třeba rád jel ve voze LMP1 v Le Mans." Je tedy zřejmé, že je 29 letý pilot otevřen spoustě možností - chce ale jezdit v konkurenceschopném autě. K případnému angažmá by mu mohla pomoci také podpora od jeho tchána, který vlastní společnost McGregor.
Giedo van der Garde má chuť vyzkoušet si DTM, které je mezi jezdci hodně populární. Ve druhém voze na obrázku je mimochodem Timo Glock (foto: dtm.de / HOCH ZWEI)
Giedo vyhrál v roce 2009 Formuli Renault 3,5, poté jezdil 4 roky v GP2. Nejlepším výsledkem je 5. místo ze sezony 2011. V roce 2012 se stal testovacím pilotem Caterhamu v F1, v sezoně 2013 pak povýšil do závodní sedačky. Letos měl sice platný kontrakt se Sauberem, avšak ten místo něj upřednostnil další dva jezdce.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.