Giedo van der Garde si po odchodu z F1 stanovil nový sportovní cíl - Holanďan by si dokázal představit, že v roce 2016 zamíří do DTM.
S F1 už Giedo van der Garde skoncoval. Svoji budoucnost ale i nadále vidí v motorsportu. Hodně zvažuje DTM, jak připouští ve svém prohlášení: "V nadcházejících týdnech budu se svým managementem jednat o mé budoucnosti. Pro sezonu 2016 pokukujeme i po DTM nebo jiných sériích."
Jak moc blízko je vstupu do DTM odmítl jezdec specifikovat, ale "také bych třeba rád jel ve voze LMP1 v Le Mans." Je tedy zřejmé, že je 29 letý pilot otevřen spoustě možností - chce ale jezdit v konkurenceschopném autě. K případnému angažmá by mu mohla pomoci také podpora od jeho tchána, který vlastní společnost McGregor.
Giedo van der Garde má chuť vyzkoušet si DTM, které je mezi jezdci hodně populární. Ve druhém voze na obrázku je mimochodem Timo Glock (foto: dtm.de / HOCH ZWEI)
Giedo vyhrál v roce 2009 Formuli Renault 3,5, poté jezdil 4 roky v GP2. Nejlepším výsledkem je 5. místo ze sezony 2011. V roce 2012 se stal testovacím pilotem Caterhamu v F1, v sezoně 2013 pak povýšil do závodní sedačky. Letos měl sice platný kontrakt se Sauberem, avšak ten místo něj upřednostnil další dva jezdce.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.