Po těžké nehodě, kterou měl Španěl při testech, se začínají objasňovat nějaké spekulace ohledně podivných okolností nehody i Boulliere jim chce učinit přítrž.
"Osobně jsem se podílel na vyšetřování nehody, které jsme zahájili ve Wokingu a vše bylo jasně zkontrolováno i s FIA. Opravdu se chceme dozvědět, co se stalo, a to s takovým zájmem jako FIA," řekl Boulliere pro PlanetF1.com.
"Nic před FIA neskrýváme. Udělali jsme, co jsme udělat měli jako tým, ale nic jsme neukázali veřejnosti. V našem chování převažoval prvek zodpovědnosti, kterou máme k našim jezdcům a k organizaci, která řídí šampionát. Jsou zde procedury, kterými musí Fernando Alonso projít, aby mohl závodit, to jsou pravidla."
"Vše bylo bráno emocionálně, třeba zásah sanitky a kupa obrázků a otázek, které nebyly hned zodpovězeny. Rozumím fanouškům, kteří si situaci mohli vyložit různě."
"Teď ale vypadá skvěle, ve skutečnosti jsme se o něj začínali bát, protože trávil hodně dnů doma, z čehož by se mohl zbláznit," řekl Boulliere z úsměvem. "Musíme ho zase dostat k práci. Teď už jen zbývá, aby prošel zdravotním testem FIA, a bude moci závodit."
McLaren již odmítl spekulace, že byl Alonso zasažen elektrickým proudem před nehodou. Boulliere řekl, že McLaren nic neskrývá. Samotná nehoda byla zřejmě těžká a navíc by se Alonso měl objevit v Malajsii. Doufejme, že už ho uvidíme závodit. Ale s rychlostí a spolehlivostí McLarenu je otázka, zda se skutečně na závodní víkend těší.
Alonso při testech v Barceloně (foto: McLaren)
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.