Po těžké nehodě, kterou měl Španěl při testech, se začínají objasňovat nějaké spekulace ohledně podivných okolností nehody i Boulliere jim chce učinit přítrž.
"Osobně jsem se podílel na vyšetřování nehody, které jsme zahájili ve Wokingu a vše bylo jasně zkontrolováno i s FIA. Opravdu se chceme dozvědět, co se stalo, a to s takovým zájmem jako FIA," řekl Boulliere pro PlanetF1.com.
"Nic před FIA neskrýváme. Udělali jsme, co jsme udělat měli jako tým, ale nic jsme neukázali veřejnosti. V našem chování převažoval prvek zodpovědnosti, kterou máme k našim jezdcům a k organizaci, která řídí šampionát. Jsou zde procedury, kterými musí Fernando Alonso projít, aby mohl závodit, to jsou pravidla."
"Vše bylo bráno emocionálně, třeba zásah sanitky a kupa obrázků a otázek, které nebyly hned zodpovězeny. Rozumím fanouškům, kteří si situaci mohli vyložit různě."
"Teď ale vypadá skvěle, ve skutečnosti jsme se o něj začínali bát, protože trávil hodně dnů doma, z čehož by se mohl zbláznit," řekl Boulliere z úsměvem. "Musíme ho zase dostat k práci. Teď už jen zbývá, aby prošel zdravotním testem FIA, a bude moci závodit."
McLaren již odmítl spekulace, že byl Alonso zasažen elektrickým proudem před nehodou. Boulliere řekl, že McLaren nic neskrývá. Samotná nehoda byla zřejmě těžká a navíc by se Alonso měl objevit v Malajsii. Doufejme, že už ho uvidíme závodit. Ale s rychlostí a spolehlivostí McLarenu je otázka, zda se skutečně na závodní víkend těší.
Alonso při testech v Barceloně (foto: McLaren)
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.