Syn sedminásobného mistra světa, Michaela Schumachera, Mick Schmacher pojede v této sezoně ve Formuli 4 v týmu Van Amersfoort. To Max Chilton, který by v roce 2016 rád jezdil IndyCar, letos pojede vytrvalostní závody v týmu Nissan.
Michael Schumacher se stále zotavuje z následků nehody na lyžích na sklonku roku 2013. Jeho syn, Mick Schumacher, získal pro letošní sezonu místo ve Formuli 4. "Je u nás tradicí, že oslovíme vždy vice-mistra německého mistrovství motokár a nabídneme mu test na simulátoru," říká ředitel týmu Frits van Amersfoort.
"Na našem simulátoru v Holandsku strávil celý den. Pozorovali jsme také jeho výkony během testů ve Valence. Následně jsme uzavřeli smlouvu, podle které budeme letos společně nastupovat v ’ADAC Formula 4 series’." Sezona tohoto šampionátu začíná 25. dubna v Německu.
Max Chilton, loňský pilot týmu Marussia, byl dnes potvrzen jako tovární jezdec týmu GT-R LM Nismo, který pojede jak šampionát WEC tak legendární 24h Le Mans. "Je mi ctí, že mohu spolupracovat s tak prestižním výrobcem jako je Nissan v šampionátu, který rok co rok nabývá na důležitosti.
Le Mans se každým rokem těší obrovské sledovanosti. Moci tam jet jako tovární pilot je jako splnění snu. Mým cílem vždy bylo jezdit na nejvyšší možné úrovni a také technologie, která je použita na novém stroji GT-R LM Nismo, je působivější než ta, která se používá v současné F1."
Technologie v Le Mans je podle Chiltona působivější než ta z F1 (foto: Marussia F1 Team)
Nissan potvrdil kromě Chiltona již pět dalších pilotů, kteří s jeho strojem pojedou. Je mezi nimi i bývalý testovač Ferrari Marc Gené, dále pak Michael Krumm, Jann Mardenborough, Olivier Pla a Harry Tincknell. Ve WEC působí u Porsche také Mark Webber.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.