Sergio Pérez ví, že situace není pro Force Indii optimální. Nicméně Mexičan věří tomu, že se týmu situaci podaří ještě změnit.
Motto letošní sezony u Force Indie by mohlo být "lepší později než vůbec". Narážíme tím samozřejmě na její opožděné představení auta pro tento rok. Například Sergio Pérez si musel počkat až do posledního dne testů, než se s novým autem mohl svést. Včera a předevčírem s ním totiž jezdil Nico Hülkenberg a ve čtvrtek tým na dráhu nevyjel, protože neměl auto ještě k dispozici.
Sergio Pérez ale dokázal i na této situaci najít něco pozitivního: "Bylo dobré mít možnost srovnání se starým autem." To je ovšem asi tak jediný pozitivní aspekt, který můžeme na zpoždění týmu Force India najít. Zatímco ostatní týmy nová auta už testují měsíc, tak stáj sídlící v britském Silverstone moc šancí na vychytání případných slabin neměla.
Pérez se s novým autem svezl jen jeden den, bude to stačit? Bude muset...(foto: Pirelli)
"Jsme díky tomu samozřejmě o pár kroků nazpět. To je realita, které se nemůžeme vyhnout." Mexičan tak počítá s tím, že start nové sezony v Melbourne zřejmě nebude zrovna hladký. Na to, aby se dostali na požadovanou výkonnost budou potřebovat asi dva závody. Snad jedinou pozitivní věcí tak je, že se na VJM08 nevyskytly žádné větší problémy. Dnes například Checo zvládl 130 kol.
Dohromady tak nové auto během tří ze čtyř testovacích dní ujelo 365 okruhů, což je třeba o čtyři více, než co zvládl Red Bull za čtyři dny. "Věřím, že máme jasný směr, ve kterém musíme auto zlepšit a víme, jaké musíme podniknout kroky. Každý den a v každém stintu jsme se toho o autě tolik naučili a musím říct, že se nám s těmito kroky podařilo dobře vypořádat. Poznali jsme směr, kterým bychom měli jít. To, že jedu do Melbourne jen s jedním testovacím dnem [s novým autem], není ideální, ale už tomu tak je a musíme se pokusit z této situace získat to nejlepší."
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.