Už pár týdnů se šušká o tom, že Sergej Sirotkin má zálusk na místo u Force Indie. Rus teď tyto spekulace potvrdil.
Indický tým hledá jezdce, který by obsadil pozici testovacího pilota stáje. Velmi vítané samozřejmě je, pokud by takový pilot s sebou přinesl i jistý finanční obnos. Mezitím stáj likviduje své dluhy vůči Mercercedesu v Barceloně tím, že nechá jezdit mladíka Mercedesu, Pascala Wehrleina, který je založním jezdcem mistrovské stáje a jezdí za stuttgartskou značku v DTM.
Rus byl v minulých sezonách spojován hlavně se Sauberem. Z různých důvodů však angažmá u švýcarského týmu nevyšlo, a tak se snaží zajistit si alespoň jízdy v pátečních trénincích před Velkými cenami.
"Ano, jsme v kontaktu s týmem Force India. Jednám s nimi o možnosti [stát se třetím pilotem stáje]. Doufám, že se nám povede nálezt společné řešení poměrně rychle," řekl Sergej Sirotkin ruskému tisku 'Sportbox'.
S F1 už Sirotkin zkušenosti má - zde v Bahrajnu vloni při testech (foto: Sauber Motorsport AG)
"Bohůžel, zatím není nic podepsáno. Dokud nebude podpis na smlouvě, tak se nic nestane. Kdy by k tomu mělo dojít? To nevím. Naděje stále existuje, ale jednání jsou složitá. Všichni se ale snažíme, abychom se domluvili," dodává 19 letý jezdec, který má jistotu sezony v GP2, kde pojede s týmem Rapax.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.