Jean-Eric Vergne se přidává k Ferrari, pro které bude testovat na simulátoru. Italský tým naopak opouští Pedro de la Rosa.
Francouz po letošní sezóně přišel o své místo u Toro Rosso, příští rok jej nahradí Carlos Sainz mladší, který bude nastupovat po boku Maxe Verstappena. Protože závodní sedačku už jinde v F1 nesežene, rozhodl se rozšířit řady testovacích pilotů Ferrari.
Do Maranella přitom tento týden přišel Esteban Gutiérrez, Scuderia má k dispozici také Marca Geného a Davida Rigona. Pedro de la Rosa se s týmem po dvou letech loučí.
Nový šéf Maurizio Arrivabene od Vergneho očekává "důležitý příspěvek" pro svou stáje: "Zapadne do našeho programu zaměřeného na vylepšování důležitých oblastí, povzbuzení a posílení již tak silné a schopné skupiny profesionálů."
Vergne věří, že svými zkušenostmi z Toro Rosso a ze simulátoru Red Bullu novému zaměstnavateli pomůže: "Cítím se být velmi poctěn tím, že se můžu připojit k rodině Ferrari a stát se součástí nejprestižnějšího týmu v historii Formule 1."
"Jednoznačným cílem je pomoci Scuderii dostat se zpět na nejvyšší stupínek na pódiu. Poté, co jsem dva roky pracoval na simulátoru pro špičkový tým a tři roky závodil za Toro Rosso, mé zkušenosti se přidají k skvělému úsilí, které tým vynakládá na to, aby se dostal zpět na vítěznou cestu," dodává Vergne.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.