Jacques Villeneuve reagoval na vývoj v McLarenu, kde budou v příštím roce jezdit Jenson Button s Fernandem Alonsem a ve Ferrari, kam přišel zkusit štěstí Sebastian Vettel.
Mistr světa z roku 1997 Jacques Villeneuve byl kolegou Jensona Buttona v týmu BAR Honda v roce 2003. Nedávné rozhodnutí týmu z Wokingu schvaluje: „Vybrali si dva správné jezdce, protože si nechali Buttona. Podle mě budou oba jezdci výtečně spolupracovat, Jenson se podílel na vývoji vozu, Fernando určitě přispěje také. Myslím si, že proto, aby dostali vůz dopředu, udělali správnou volbu. Teď je potřeba vidět, jak si povede motor Honda.“
Villeneuve ale varuje před těžkostmi, které můžou vzniknout ve vztahu mezi dvěma mistry světa: „Když se bude dařit, bude to fantastický vztah. Když se ale dařit nebude, může dojít k neshodám.“
Na dotaz, která dvojice je lepší, ta z Ferrari, nebo ta z McLarenu, Villeneuve odpověděl: „Kimimu Räikkönenovi se nedaří, McLaren bude mít dva jezdce, kterým to jede. Ferrari bude mít Vettela, ale bude osamocen, jako byl Alonso.“ Villeneuve nevěří, že duch týmu pomůže Räikkönenovi zlepšit se. Domnívá se, že Kimi se už nezlepší a nepomůže Ferrari k vítězstvím. „Vettel tam není kvůli tomu, aby pomáhal Kimimu, je tam, aby vítězil. Pomáhat Kimimu by nikomu nepomohlo. Výsledky Ferrari ale můžeme hodnotit až od roku 2016. V následující sezoně musí všechno změnit, pracovat s jezdci, vyvinout lepší vůz, zapracovat nové lidi. Takže rok 2015 nebude ještě u Ferrari rok úspěchů, ale rok rekonstrukce týmu.“
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.