Damon Hill se domnívá, že Fernando Alonso měl po startu po nepodařeném manévru, při kterém si zkrátil dráhu, pustit před sebe nejen Sebastiana Vettela, ale i Daniela Ricciarda.
Po závodě v Singapuru se mistr světa z roku 1996 Damon Hill kriticky vyjádřil na adresu Fernanda Alonsa kvůli jeho počinu těsně po jeho raketovém startu hned v první zatáčce. Podle něho brzdil právě takovým způsobem, aby předjel oba vozy Red Bull, které startovaly před ním.
Po úvaze Daniela Ricciarda, že Alonso by zůstal za ním, kdyby nebrzdil tak pozdě, se ke stejnému názoru po Johnnnym Herbertovi přidal také Damon Hill. Tvrdí, že Alonso měl po nezdařeném brzdění pustit před sebe oba vozy z Milton Keynes. Jezdec Ferrari propustil svou druhou pozici, na kterou se dostal kontroverzním manévrem, jenom Sebastianu Vettelovi.
„Musel to zkusit udělat to tímhle způsobem, protože tam byl prostor pro únik mimo trať, kdyby tam byla zeď, určitě by nebrzdil tak pozdě,“ tvrdí Hill.
„To je právě problém únikových zón na okruzích. Jsem si jist, že se pokusil nevyjet mimo trať a projet zatáčku normálním způsobem. Otázkou je, zda jezdci, kteří vyjedou do únikové zóny, získávají nějakou neférovou výhodu. Myslím si, že měl před sebe pustit oba jezdce, nejen jednoho.“
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.