Damon Hill se domnívá, že Fernando Alonso měl po startu po nepodařeném manévru, při kterém si zkrátil dráhu, pustit před sebe nejen Sebastiana Vettela, ale i Daniela Ricciarda.
Po závodě v Singapuru se mistr světa z roku 1996 Damon Hill kriticky vyjádřil na adresu Fernanda Alonsa kvůli jeho počinu těsně po jeho raketovém startu hned v první zatáčce. Podle něho brzdil právě takovým způsobem, aby předjel oba vozy Red Bull, které startovaly před ním.
Po úvaze Daniela Ricciarda, že Alonso by zůstal za ním, kdyby nebrzdil tak pozdě, se ke stejnému názoru po Johnnnym Herbertovi přidal také Damon Hill. Tvrdí, že Alonso měl po nezdařeném brzdění pustit před sebe oba vozy z Milton Keynes. Jezdec Ferrari propustil svou druhou pozici, na kterou se dostal kontroverzním manévrem, jenom Sebastianu Vettelovi.
„Musel to zkusit udělat to tímhle způsobem, protože tam byl prostor pro únik mimo trať, kdyby tam byla zeď, určitě by nebrzdil tak pozdě,“ tvrdí Hill.
„To je právě problém únikových zón na okruzích. Jsem si jist, že se pokusil nevyjet mimo trať a projet zatáčku normálním způsobem. Otázkou je, zda jezdci, kteří vyjedou do únikové zóny, získávají nějakou neférovou výhodu. Myslím si, že měl před sebe pustit oba jezdce, nejen jednoho.“
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.