Italská media měla prý obdržet informaci, že Španěl Ferrari informoval o svém odchodu na konci této sezony.
Fernando Alonso již týdny všechny ujišťoval o tom, že se z Ferrari odcházet po sezoně nechystá. Zvěsti o jeho rozhovorech s McLarenem nebo Red Bullem ale neutichaly. Alonso se navíc včera před novináři v Singapuru vyjádřil o tom, že není spokojen s vývojovým tempem u italského týmu. To samozřejmě různým spekulacím jen přidalo. Z Itálie teď přišly docela zajímavé novinky.
Dle často velice dobře informovaného listu 'Gazzetta dello Sport' už Alonso Ferrari informoval o tom, že chce odejít. Španělský 'Sport' píše: "Alonso v Singapuru praštil do stolu. Má už dost toho být hasičem z Maranella." Rudí totiž nebyli v Singapuru opět schopni dát svým jezdcům auta, se kterými by měli alespoň na podium a to při výkonnosti v Singapuru motory nebyly tak důležité. Týmový šéf, Marco Mattiacci, ovšem prohlásil, že by měli v roce 2014 opět vyhrávat.
Nový prezident Ferrari, Sergio Marchionne, ovšem mluví o třech až čtyřech letech, než se jeho tým vrátí opět na špici, tou dobou Alonsovi už ale bude 37 let. Navíc možnosti vývoje motoru jsou značně omezené, maximálně by Mercedes povolil Renaultu a Ferrari nějakou výjimku. Na druhou stranu 'La Stampa' informuje, že situace není tak zlá: "Rozhovory probíhají."
Uvidíme Alonsa ve Ferrari i příští rok? (foto: Scuderia Ferrari)
Také Mattiacci, který v rámci GP Belgie považoval pár Alonso/Räikkönen pro rok 2015 za danou věc, je rezervovaný: "Fernando pokračuje. Momentálně ano." Alonso má u Scuderie platnou smlouvu i pro příští rok. V tomto kontraktu by měla být ale klauzule, podle které by mohl bez nějaké penalizace odejít, pokud by k 1. září ztrácel na vedoucího muže tabulky více než 25 bodů. V té době, tedy před Monzou, byl v čele Rosberg a Španěl na Němce ztrácel 99 bodů.
Jiné zprávy zase hovoří o tom, že by mohl být Alonso po sezoně volný, pokud by Ferrari neskončilo v Poháru konstruktérů v TOP3.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.