Mexický jezdec naznačuje, že každým dalším závodem se díky svým výkonům blíží k prodloužení smlouvy se svým aktuálním týmem.
Poprvé po třech letech bude mít pravděpodobně Sergio Pérez možnost jezdit ve stejném týmu dvě sezony za sebou. Jeho stabilní výkony dokazují, že se dobře vyrovnal s novými pravidly a už po několik závodů si vede o něco lépe, než jeho týmový kolega Nico Hülkenberg.
Podle Péreze lze prodloužení smlouvy s Force India pro další sezonu v současné době považovat již jen za formalitu. Jeho názoru se dá důvěřovat, protože šéf týmu Vijay Mallya už několik měsíců oceňuje kvality svého jezdce.
„Domnívám se, že bychom spolu s týmem měli být blíže k prodloužení smlouvy pro příští rok,“ prohlásil Pérez v Singapuru s dávkou opatrnosti. „Ale jeden nikdy neví! Mám z minulosti své zkušenosti, nikdy se neví, co se nakonec stane.“
O tomto víkendu má Force India za cíl udržovat kontakt s ostatními týmy, které používají motory od Mercedesu.
„Přivezli jsme si balík zlepšení, doufám, že můžeme být konkurenceschopní. Naším cílem je vyrovnat se McLarenu, se kterým aktuálně seriózně bojujeme o lepší umístění. Doufám, že o víkendu získáme víc bodů než oni a že budeme bodovat s oběma vozy. Počet vylepšení nám dodává naději.“
Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Ferrari doufalo v boj o titul, místo toho řeší výkyvy formy a limity vozu. Klíčová bude trojice závodů, hlavně Barcelona s očekávanými vylepšeními.
Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.
Alpine se znovu ocitá v chaosu, po rezignaci šéfa týmu přichází i dočasná výměna jezdců, kdy Jacka Doohana nahrazuje Franco Colapinto. Oficiálně jde o výměnu, neoficiálně o peníze, sponzory a rostoucí nejistotu kolem budoucnosti týmu ve Formuli 1.
Carlos Sainz po Velké ceně Miami ostře kritizoval tým Williams za chyby, kvůli kterým podle něj přišel o šanci na lepší výsledek. Nejvíc ho rozčílilo nedodržení týmových pokynů, špatná strategie a kolize s Hamiltonem těsně před cílem.
Lewis Hamilton a Ferrari poutali v Miami pozornost spíše negativně. Britův frustrovaný rádiový projev zastínil jeho výkon a otevřel otázky ohledně týmové strategie.
Spekulace o možném odchodu Maxe Verstappena z Red Bullu neutichají. Helmut Marko sice dříve nevyloučil, že by čtyřnásobný mistr světa mohl tým opustit, teď ale situaci vidí klidněji a věří, že jezdec zůstane až do roku 2026.
Lando Norris v podcastu zavzpomínal na dětství a zdůraznil, že klíčem k jeho úspěchu ve Formuli 1 byla přísná, ale podpůrná výchova s důrazem na disciplínu a hodnoty. Jeho láska k závodění začala u videoher, ale k výsledkům ho dovedla hlavně tvrdá práce a pokora.
Šéf McLarenu Andrea Stella ocenil Oscara Piastriho za mimořádnou vyzrálost a práci s pneumatikami, kterou podle něj zvládá jako ostřílený matador. Mladý Australan tak potvrzuje, že McLaren v něm našel klíčového muže pro budoucnost.