Podle Fernanda Alonsa by takový člověk, jako je Flavio Briatore, mohl být F1 prospěšný.
V současnosti je Fernando Alonso plně soustředěn na víkendovou Velkou cenu Itálie, pro Ferrari nejdůležitější závod, to mu ale nebránilo vyjádřit nespokojenost s klesajícím počtem diváků na tribunách okruhů F1. Španělský jezdec se domnívá, že takový člověk, jako je Flavio Briatore, by mohl být pro šampionát prospěšný, kdyby se znovu vrátil do paddocku.
„Flavio mívá často skvělé nápady, myslím, že je to neobyčejný člověk,“ prohlásil Alonso. „V těžkých situacích vždy jasně vidí směr, kterým se musí ubírat hledání řešení. Podle mě by mohl našemu sportu pomoci v mnohých oblastech.“
Alonso přirovnává příchod Briatoreho do F1 v devadesátých letech k současnému příchodu Mattiacciho do Ferrari. „Oba měli zkušenosti z jiných oblastí a oba přišli do F1 bez konkrétních znalostí v této oblasti. Samozřejmě to přináší nějaké těžkosti. Má to ale i své plusy, protože nebyli pod vlivem vžitých myšlenek a přístupů.“
Alonso se vyjádřil k letošní sezoně v celkovém pohledu. “Přiznávám, některé závody byly nudné. Ale byly i zajímavé, kde se bojovalo o vítězství od začátku do konce a diváci byli spokojení. Vezměte si třeba fotbal, všichni chceme, aby měl každý zápas takovou kvalitu jako finále Ligy mistrů, ale jsou zápasy slabších týmů, které končí bezgólovou remízou. To je běžná situace…“
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.