Podle Fernanda Alonsa by takový člověk, jako je Flavio Briatore, mohl být F1 prospěšný.
V současnosti je Fernando Alonso plně soustředěn na víkendovou Velkou cenu Itálie, pro Ferrari nejdůležitější závod, to mu ale nebránilo vyjádřit nespokojenost s klesajícím počtem diváků na tribunách okruhů F1. Španělský jezdec se domnívá, že takový člověk, jako je Flavio Briatore, by mohl být pro šampionát prospěšný, kdyby se znovu vrátil do paddocku.
„Flavio mívá často skvělé nápady, myslím, že je to neobyčejný člověk,“ prohlásil Alonso. „V těžkých situacích vždy jasně vidí směr, kterým se musí ubírat hledání řešení. Podle mě by mohl našemu sportu pomoci v mnohých oblastech.“
Alonso přirovnává příchod Briatoreho do F1 v devadesátých letech k současnému příchodu Mattiacciho do Ferrari. „Oba měli zkušenosti z jiných oblastí a oba přišli do F1 bez konkrétních znalostí v této oblasti. Samozřejmě to přináší nějaké těžkosti. Má to ale i své plusy, protože nebyli pod vlivem vžitých myšlenek a přístupů.“
Alonso se vyjádřil k letošní sezoně v celkovém pohledu. “Přiznávám, některé závody byly nudné. Ale byly i zajímavé, kde se bojovalo o vítězství od začátku do konce a diváci byli spokojení. Vezměte si třeba fotbal, všichni chceme, aby měl každý zápas takovou kvalitu jako finále Ligy mistrů, ale jsou zápasy slabších týmů, které končí bezgólovou remízou. To je běžná situace…“
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.