Pro dobrý výsledek je ve Spa-Francorchamps podle Daniila Kvjata nejdůležitější výkonný motor a stabilita při brzdění.
S vědomím, že v průběhu letošní sezony ztratili jezdci Toro Rosso hodně bodů, je jejich cílem po zbytek roku udržet si sedmou pozici v Poháru konstruktérů a udržet si náskok před osmým Lotusem. Před závodem v Belgii se vyjádřili z týmu odcházející Jean-Eric Vergne a Daniil Kvjat.
Jean-Eric Vergne: „Spa-Francorchamps je určitě jedním z mých nejoblíbenějších okruhů kvůli nepředvídatelnému počasí a mixu rychlých úseků, které si vyžadují kvalitní motor s pomalými, které připomínají propojení se starým okruhem. Většinou sem přichází hodně fanoušků, mám tady velkou podporu, takže se cítím jako doma.“
Daniil Kvjat: „Zvítězil jsem zde třikrát, ale vím, že každý závod se jede vždy od začátku. Jezdec tady musí podávat dobré výkony už od pátku. Pro dosáhnutí dobrých výsledků je ve Spa potřebné mít výkonný motor, zejména v druhé sekci, a udržovat si stabilitu při brzdění, abyste dobře projel první a třetí zatáčku. A kdyby snad pršelo, nevadilo by mi to.“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.