Sergio Pérez věří, že v Belgii mohou vozy Force India uspět. Zajímá ho, jak se budou nové vozy chovat na nejdelším okruhu sezony.
V průběhu svých tří účastí ve Velké ceně Belgie Sergio Pérez ještě nikdy neskončil mezi prvními deseti jezdci. Uspět v Ardenách se mu nepodařilo ani za volantem Sauberu ani McLarenu. O tomto víkendu bude tedy hlavním cílem mexického jezdce stáje Force India připsat si na své konto body v jakémkoli množství, aby černá série skončila. V letech 2011 a 2012 Pérez závod v Belgii nedokončil, v loňském závodě skončil na jedenáctém místě.
Sergio Pérez: „Na neúspěšný závod v Maďarsku musíme zapomenout. Spa je okruhem náročným na výkon. Věřím, že bychom tam mohli uspět. Má neuvěřitelné zatáčky, svůj charakter a hodně historie. Závod je pokaždé napínavý, je tam hodně příležitostí k předjíždění, zejména v páté zatáčce za předpokladu, že jste projeli l’Eau Rouge tím správným způsobem.“
Letos pojedou jezdci závod ve Spa-Francorchamps poprvé s novými vozy. „Bude zajímavé sledovat, jak se vozy vypořádají s l’Eau Rouge, zda bude možné projet tuto zatáčku s plynovým pedálem na podlaze.“ Ve Spa bývá chladné a proměnlivé počasí i v srpnu, obává se toho i Sergio Pérez: „Musíme očekávat, že by mohlo i pršet, takže závod by pak mohl být nepředvídatelný…“
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.