Sergio Pérez se nechal slyšet, že jeho složitá sezona u McLarenu přišla v nejnevhodnější moment, protože propad formy britského týmu znamenal, že nemohl plně prokázat svůj potenciál.
Mexičan přestoupil do McLarenu po skvělé druhé sezoně v F1 s týmem Sauber, během sezony 2012 získal totiž hned tři podia. Jenže u McLarenu se dočkal jen těžko ovladatelného MP4-28 a stáj poprvé od roku 2006 nezískala v sezoně 2013 ani jedno vítězství. Pro letošní sezonu byl Sergio Pérez nahrazen u McLarenu Kevinem Magnussenem.
Sergio ale i po odchodu z Wokingu dokázal přidat své čtvrté podium v kariéře F1. U Force Indie si jeho výkonů cení, Bob Frenley se nechal slyšet, že McLaren nedocenil jeho kvality. Dle Péreze mu letošní VJM07 umožnuje více prokázat svoje kvality než loňský MP4-28.
Na otázku Autosportu, jestli jej McLaren nedocenil, jezdec odpovídá: "Myslím, že to je otázka spíše na ně. Já jsem velmi spokojený zde [ve Force Indii], je mi tu fajn a jsem motivovaný. Když máte auto, ve kterém mužete týden co týden ukazovat svůj potenciál, posune Vás to jako jezdce o stupeň výš.
To jsem u McLarenu neměl, protože jsme měli velmi obtížnou sezonu. Pravděpodobně jsem k nim přišel v nejhorší možný moment." Pérez přiznává, že se v loňské sezoně nechoval k lidem z týmu úplně nejlépe, protože nevěřil, že se může dostat do pravidelných bojů o čelo: "Nechoval jsem se uplně nejlépe, protože jsem byl frustrovaný.
Složitý rok u McLarenu zakončil vyhazov (foto: McLarenu Mercedes)
Jednou z chyb, kterou jsem udělal, bylo, že jsem se nechal otrávit místo toho, abych ze situace vytěžil maximum. Když jsem přišel do McLarenu, očekával jsem boj o titul, byl jsem opravdu hladový. Pak jsem si ale uvědomil, že na tom jsem ještě hůř než v Sauberu. V první polovině roku se s tím autem tak těžko jezdilo.
Prostě to bylo špatné auto, bylo velmi nekonzistentní. Rozhodně šlo o nejvíc nekonzistentní auto v mé kariéře v F1. Bylo to pro mě v McLarenu těžké. Hodně mě to bolelo, ale také jsem si z toho hodně odnesl. Jsem si ale jistý, že mi to v mé kariéře pomůže."
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.