Sergio Pérez z Force Indie se nechal slyšet, že jeho letošní týmový kolega, Nico Hülkenberg, jej zatím ze všech jeho dosavadních parťáků dokáže přivést nejvíce na limit.
Během první poloviny sezony jsme mohli sledovat hezký duel uvnitř týmu Force India, ve kterém má zatím navrch Nico Hülkenberg. Tým však z toho jenom těžil, když je momentálně na 5. pozici v poháru konstruktérů a na svém kontě již má 98 bodů.
Sergio Pérez, který týmu se sídlem v Silverstone vyjel v GP Bahrajnu po více než pěti letech první podium, měl dříve za týmové kolegy Kamuje Kobajašiho v Sauberu a v McLarenu Jensona Buttona. "Hülkenberg je rozhodně nejsilnějším týmovým kolegou, jakého jsem v F1 kdy měl. Je velmi komplexní.
Dokáže ze mě dostávat maximum, protože mě neustále tlačí na limit. Jsem moc rád, že mám kolegu jako je on, který na mě tlačí. Věřím tomu, že i já na něj tlačím. Vycházíme spolu dobře a máme dobrý vztah. Odvádíme pro tým dobrou práci a tým je šťastný, myslím tedy, že to nejlepší ještě příjde."
Letošní dvojice týmu Force India se bodově činí, tým by si oba své jezdce rád ponechal (foto: Sahara Force India)
Hülkenberg letos bodoval ve všech 11 odjetých závodech s jedinou vyjímkou, a sice GP Maďarska. V hodnocení jezdců má náskok 40 bodů na Péreze. V Maďarsku odstoupili oba jezdci, a tak jejich tým poprvé v sezoně nebodoval.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.