Sergio Pérez z Force Indie se nechal slyšet, že jeho letošní týmový kolega, Nico Hülkenberg, jej zatím ze všech jeho dosavadních parťáků dokáže přivést nejvíce na limit.
Během první poloviny sezony jsme mohli sledovat hezký duel uvnitř týmu Force India, ve kterém má zatím navrch Nico Hülkenberg. Tým však z toho jenom těžil, když je momentálně na 5. pozici v poháru konstruktérů a na svém kontě již má 98 bodů.
Sergio Pérez, který týmu se sídlem v Silverstone vyjel v GP Bahrajnu po více než pěti letech první podium, měl dříve za týmové kolegy Kamuje Kobajašiho v Sauberu a v McLarenu Jensona Buttona. "Hülkenberg je rozhodně nejsilnějším týmovým kolegou, jakého jsem v F1 kdy měl. Je velmi komplexní.
Dokáže ze mě dostávat maximum, protože mě neustále tlačí na limit. Jsem moc rád, že mám kolegu jako je on, který na mě tlačí. Věřím tomu, že i já na něj tlačím. Vycházíme spolu dobře a máme dobrý vztah. Odvádíme pro tým dobrou práci a tým je šťastný, myslím tedy, že to nejlepší ještě příjde."
Letošní dvojice týmu Force India se bodově činí, tým by si oba své jezdce rád ponechal (foto: Sahara Force India)
Hülkenberg letos bodoval ve všech 11 odjetých závodech s jedinou vyjímkou, a sice GP Maďarska. V hodnocení jezdců má náskok 40 bodů na Péreze. V Maďarsku odstoupili oba jezdci, a tak jejich tým poprvé v sezoně nebodoval.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.