Sergio Pérez očekává, že jeho tým bude během závodního víkendu v Německu podstatně konkurenceschopnější. Týmy tam nastoupí bez FRIC zavěšení, jehož legalita může být podle nového výkladu FIA zpochybněna.
Mexičan dojel v posledním závodě mimo body, po něm pak měl možnost v Silverstone zůstat a testovat: "Bylo to fajn mít šanci pochopit některé potíže, které nás během závodního víkendu postihovaly. Také jsme na voze testovali nové aerodynamické díly a tým se podívá na data, aby se rozhodl, jestli je v Německu použijeme."
"Věřím, že na Hockenheimu budeme ve velmi odlišné situaci. Jde o okruh, který našemu vozu vyhovuje lépe, a proto bychom měli být v mnohem silnější pozici. Vypadá to na trať, kde bychom mohli podat dobrý výkon," očekává Pérez.
Jeho týmu ale pomůže i nové světlo (více zde), které FIA vrhla minulý týden na FRIC zavěšení. Force India je totiž jediným týmem, který v posledních závodech jezdil bez něj. Nasadil ho sice letos ve Španělsku, ale s jeho vyladěním se trápil, a proto další velké ceny nastupoval bez něj. Není tedy divu, že patří mezi týmy, které nejsou pro oddálení zákazu tohoto systému.
Dohodu údajně blokují také Ferrari a Red Bull prostřednictvím menších týmů, které jim jsou zavázány: tj. prostřednictvím Marussie (odebírá pohonné jednotky Ferrari), resp. Caterhamu (dluží Red Bullu za převodovky).
Sergio Pérez s vozem VJM07 při testech v Silverstone (foto: Sahara Force India)
"Vzhledem k měkkým pneumatikám a vysokým teplotám to bude zajímavý závod. Tento okruh mám rád, zejména jeho poslední část v oblasti stadionu. Rád útočím na ty zatáčky, mžete v nich nalézt hodně času během kola. V Německu jsem během své kariéry strávil hodně času, proto je vždy příjemné se tam vracet," pokračuje pilot Force Indie.
Celkově zatím svou letošní sezónu po přestupu z McLarenu vnímá Mexičan velmi pozitivně: "Už mám několik skvělých vzpomínek, když se ohlédnu, a pár skvělých výsledku - obzvlášť to pódium. Byly i obtížné závody, ale celkový dojem je pozitivní. Chtěl jsem získat více bodů, ale několik faktorů mi v tom zabránilo. Důležité bude se ve druhé části sezóny zlepšovat."
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.