Danielu Ricciardovi se nové pravidlo nelíbí, Fernando Alonso nevidí velký rozdíl mezi pevným a letmým restartem, Eric Boullier si myslí, že uplatňování nového pravidla nebude jednoduché.
Australský jezdec týmu Red Bull byl dalším, kdo se k novému pravidlu o pevném opakovaném startu vyjádřil negativně. "Domnívám se, že to bude do závodu přinášet víc emocí a závody s pevným restartem budou nevypočitatelnější. Zdá se mi, že je to příliš umělá záležitost," prohlásil Daniel Ricciardo. "Když je jezdec na prvním místě s náskokem deseti sekund v okamihu, kdy na okruh vyjede bezpečnostní vůz, samozřejmě ztratí výhodu. Ale i přes určitou ztrátu jezdí stále na prvním místě. V pevném opakovaném startu se mu nemusí podařit zůstat na čele, může se ve startovním poli dokonce o několik míst propadnout. Pevné restarty tedy mohou být pro někoho výhodné, pro jiné zase ne. Myslím, že mohli přijít s lepším nápadem. V současnosti je letmý restart dobrý, aspoň se jezdci vyhnou velkým zmatkům. Samozřejmě pro diváky by mohl být pevný opakovaný start zajímavější, ale nemyslím si, že je to dobrá myšlenka."
Neutrální postoj k novému pravidlu zaujal Fernando Alonso. "Když jsem začínal se závoděním, všechno bylo jak teď a nikoho nenapadlo něco měnit. Když byl červenou vlajkou přerušen závod v motokárách, měli jsme pevný opakovaný start se semaforem. Takže jsem zkusil oba typy restartů a nevidím v tom podstatný rozdíl."
Sportovní ředitel McLarenu Eric Boullier je přesvědčen, že nové pravidlo přinese delegátům FIA víc problémů se sledováním různých aspektů dodržování pravidel, než při současné jízdě za bezpečnostním vozem. "Charlie Whiting bude mít víc práce při posuzováni všech aspektů průběhu závodu, protože můžou vzniknout chyby, které můžou ovlivnit naši show. Kromě toho budou muset být změněny pravidla o činnosti členů týmů a o provozu na okruhu před restartem. Někdy budeme mít třeba jen jednu nebo dvě zatáčky na to, abychom jezdce nasměrovali na správné místo na startovním roštu. Bude to výzva!"
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.