Majitel Force Indie očekává, že se jeho tým bude i v Rakousku pohybovat na předních pozicích. Ve vývoji nehodlají polevit a pochvaluje si zejména šetrnost vozu VJM07 k pneumatikám.
"Jsem velmi hrdý na to, čeho tým zatím dosáhl, ale rozhodně v této chvíli nehodláme polevovat. Závody ve vývoji se nezastaví, proto tedy tvrdě pracujeme na tom, abychom na vůz nasazovali novinky a poskytli našim pilotům ještě lepší šanci na zisk výborných výsledků," říká Mallya.
"Samozřejmě, že předvádíme dobrou úroveň konzistence - zatím jsme dokázali skórovat ve všech závodech. Chceme se i nadále objevovat na těch nejvyšších pozicích," předesílá indický milionář. Jeho pilot Nico Hülkenberg dojel ve všech 7 závodech na bodech, průměrně na šesté pozici: čtyřikrát zatím skončil pátý, dvakrát šestý a jednou desátý - týmu tak zajistil už 57 bodů.
V Kanadě to dokonce chvíli vypadalo, že jeho týmový kolega Sergio Pérez při problémech Mercedesu vyhraje, nakonec se ale propadl za oba Red Bully a v posledním okruhu kolidoval s Felipem Massou.
"Nezapomeňme na to, že Nico jel skvělý závod a získal dalších 10 bodů. Ale až do posledního kola to vypadalo na ještě sladší výsledek - oba vozy jezdily na velmi dobrých pozicích. Žel nebylo nám přáno, ale auto, tým a jezdci podávali během celého víkendu obdivuhodné výkony," konstatuje Mallya.
Force India letos svými výkony příjemně překvapuje, v šampionátu drží 4. příčku před McLarenem (foto: Sahara Force India)
"Vůz VJM07 byl velmi konkurenceschopný, učinili jsme správná strategická rozhodnutí a měli jsme namířeno za naším nejlepším výsledkem. Nehoda Sergia v posledním kole nás o něj obrala, ale neměli bychom zapomínat na pozitiva: náš management pneumatik byl excelentní a my jsme byli schopni závodit na čele a bojovat o vítězství. Šlo o jeden z našich nejsilnějších závodů," pokračuje.
Nyní je na řadě Rakousko a majitel Force Indie věří, že se budou opět pohybovat vpředu: "Když se zde naposledy závodilo, auta se velmi lišila od těch současných, takže těžko odhadnout, jaké bude pořadí týmů. My velká překvapení neočekáváme - vozy, které byly dosud konkurenceschopné, si svou výhodu udrží."
"Rozvržení okruhu, zdá se, nahrává vlastnostem VJM07, ale v pořadí soutěže to je velmi vyrovnané a my budeme potřebovat podat náš nejlepší výkon, abychom mohli odjet s dobrým výsledkem," dodává Mallya.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.