Majitel Force Indie očekává, že se jeho tým bude i v Rakousku pohybovat na předních pozicích. Ve vývoji nehodlají polevit a pochvaluje si zejména šetrnost vozu VJM07 k pneumatikám.
"Jsem velmi hrdý na to, čeho tým zatím dosáhl, ale rozhodně v této chvíli nehodláme polevovat. Závody ve vývoji se nezastaví, proto tedy tvrdě pracujeme na tom, abychom na vůz nasazovali novinky a poskytli našim pilotům ještě lepší šanci na zisk výborných výsledků," říká Mallya.
"Samozřejmě, že předvádíme dobrou úroveň konzistence - zatím jsme dokázali skórovat ve všech závodech. Chceme se i nadále objevovat na těch nejvyšších pozicích," předesílá indický milionář. Jeho pilot Nico Hülkenberg dojel ve všech 7 závodech na bodech, průměrně na šesté pozici: čtyřikrát zatím skončil pátý, dvakrát šestý a jednou desátý - týmu tak zajistil už 57 bodů.
V Kanadě to dokonce chvíli vypadalo, že jeho týmový kolega Sergio Pérez při problémech Mercedesu vyhraje, nakonec se ale propadl za oba Red Bully a v posledním okruhu kolidoval s Felipem Massou.
"Nezapomeňme na to, že Nico jel skvělý závod a získal dalších 10 bodů. Ale až do posledního kola to vypadalo na ještě sladší výsledek - oba vozy jezdily na velmi dobrých pozicích. Žel nebylo nám přáno, ale auto, tým a jezdci podávali během celého víkendu obdivuhodné výkony," konstatuje Mallya.
Force India letos svými výkony příjemně překvapuje, v šampionátu drží 4. příčku před McLarenem (foto: Sahara Force India)
"Vůz VJM07 byl velmi konkurenceschopný, učinili jsme správná strategická rozhodnutí a měli jsme namířeno za naším nejlepším výsledkem. Nehoda Sergia v posledním kole nás o něj obrala, ale neměli bychom zapomínat na pozitiva: náš management pneumatik byl excelentní a my jsme byli schopni závodit na čele a bojovat o vítězství. Šlo o jeden z našich nejsilnějších závodů," pokračuje.
Nyní je na řadě Rakousko a majitel Force Indie věří, že se budou opět pohybovat vpředu: "Když se zde naposledy závodilo, auta se velmi lišila od těch současných, takže těžko odhadnout, jaké bude pořadí týmů. My velká překvapení neočekáváme - vozy, které byly dosud konkurenceschopné, si svou výhodu udrží."
"Rozvržení okruhu, zdá se, nahrává vlastnostem VJM07, ale v pořadí soutěže to je velmi vyrovnané a my budeme potřebovat podat náš nejlepší výkon, abychom mohli odjet s dobrým výsledkem," dodává Mallya.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.